روایت دوربین خبرنگار پانا از سفر ۱۲ ساعته کاروان خدمت نایین در روستاهای دهستان بافران

نایین (پانا) - مسئولان شهرستان نایین در قالب کاروان خدمت برای احصا و بررسی مشکلات و مطالبات مردم، در سفری ۱۲ساعته در روستاهای دهستان بافران حاضر شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد
روایت  دوربین خبرنگار پانا از سفر ۱۲ ساعته کاروان خدمت  نایین در روستاهای دهستان بافران

محمد کریمی، سرپرست فرمانداری شهرستان نایین در حاشیه سفر کاروان خدمت شهرستان نایین به روستاهای دهستان بافران، عنوان کرد: کاروان خدمت مبتنی بر نظام مسائل و مسئله‌محوری است و حضور آگاهانه و عالمانه در روستاها و شهرها را رقم می‌زند. در سومین دور از کاروان خدمت و دومین سفر این کاروان، به جهت احصای مشکلات، بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و نواقص موجود، ارتباط مستقیم مسئولان و دسترسی بی‌واسطه مردم به آنها و پاسخگویی مدیران در روستاهای دهستان بافران حاضر شدیم.

وی به مصوبات و کار کارشناسی ادارات و مسئولان در حوزه‌های تخصصی در مناطق اشاره کرد و گفت: در جلسه تخصصی جمع‌بندی مصوبات سفر کاروان خدمت به روستاهای دهستان بافران، حدود ۴۰ مصوبه داشتیم. همان‌طور که گفته شد، شیوه و رویکرد کاروان خدمت در دولت و فرمانداری شهرستان نایین، مسئله‌محوری است. بنابراین یک تیم تخصصی از هفته‌های گذشته و پیش از سفر، با سفر به مناطق مشخص‌شده، نظام مسائل را از طریق منابع گوناگون جمع‌آوری و شکل‌دهی می‌کند و در جلسات ۱۰۰ساعته با حضور ادارات، مورد بررسی تخصصی و کار کارشناسی قرار می‌گیرد و مصوباتی تنظیم می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان نایین ادامه داد: بررسی مشکلات هر منطقه و مصوبات آن، قبل از سفر شکل می‌گیرد و در سفر، کاروان خدمت به بررسی میدانی و ملاقات‌های مردمی و چهره‌به‌چهره می‌پردازد و خروجی سفر در حضور مردم ارائه می‌شود. در هر سفر کاروان خدمت، سرکشی از خانواده شهدای آن مناطق نیز توسط کاروان خدمت انجام می‌شود.

کریمی سفر و ماهیت کاروان خدمت را بر مبنای کار کارشناسی و تخصصی مطرح و تصریح کرد: پیش از هر سفر کاروان خدمت شهرستان نایین، نظام مسائل توسط تیم کارشناسی جمع‌آوری و شکل‌دهی می‌شود و حین سفر نیز بررسی میدانی و تخصصی صورت می‌گیرد و پس از سفر نیز توسط تیم ویژه‌ای موضوعات، مصوبات و مطالبات مردم شریف با هدف تحقق نتیجه مطلوب سفر کاروان خدمت پیگیری می‌شود.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار