نمایشنامه‌خوانی کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - در سالن آمفی‌تئاتر کتابخانه امام خمینی پاکدشت، مراسم نمایشنامه‌خوانی کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام»، با حضور اساتید این رشته و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایشنامه‌خوانی کتاب «من قاسم سلیمانی‌ام» در پاکدشت

این مراسم به همت مدیریت کتابخانه و اکرم نادری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پاکدشت و کارکنان این مجموعه فراهم شد و نمایشنامه‌خوانی این مراسم را گروه آوین برعهده داشتند.

علی کردبچه مسئول بسیج حوزه مقاومت در گفت و گو با پانا در تشریح این مراسم عنوان کرد: «با اجرای اینگونه مراسم‌ها، پیام و آرمان شهدای بزرگ اسلام را به وسیله‌ هنر که راه تاثیر گذاری برای نسل جوان است به گوش آنها می‌رسانیم. »

وی افزود :« کافی است که زندگی افراد بزرگی مثل حاج قاسم سلیمانی را برای نسل جوان مطرح کنیم، تا بتوانند شناخت خود را از این افراد بزرگ کامل کنند. »

کردبچه تصریح کرد: «هزینه کردن لازمه شناخت است و سعی کنیم با علم تکنولوژی و بازی‌های رایانه‌ای و همچنین رسانه‌های مختلف به بهترین نحو این هدف را به ثمره بنشانیم. »

همچنین اکرم نادری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پاکدشت اظهار کرد:« در این مراسم هدف اصلی آن است که بتوانیم با کمک کتابژ حاج قاسم و شهدای بزرگ اسلام را به جوانان خود بشناسانیم و امیدواریم دانش‌آموزان این سرزمین بیشتر به سمت کتاب روی آورند تا الگوی آنها در مسیر زندگی قرار گیرد.»

وی تاکید کرد: «از کتاب غافل نباشیم که کتاب بهترین راه‌یاب برای انتخاب درست در زندگی همه خواهد بود.»

خبرنگار دانش‌آموز: هستی سیاوشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار