با حضور اعضای سازمان دانش‌آموزی

مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در شهرستان باشت برگزار شد

یاسوج (پانا) - مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در شهرستان باشت با حضور اعضای سازمان دانش‌آموزی این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی  در شهرستان باشت برگزار شد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: کسی که اهداف او الهی است و برای ارزش های الهی به فرمان رهبران الهی به میدان مبارزه می رود و برای او ارزش های دینی و قرآنی مهم است و برای حیا و ناموس و حجاب کشته می شود شهید است و اگر به فرمان‌ رهبر الهی شهید شود اجر شهادت او چند برابر است.

حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از افرادی بود که خداوند به او توجه ویژه کرد که در مسیر الهی شهید شود، ابراز کرد: شهید سلیمانی در جنگ تحمیلی یک فرمانده موفق بود و بعد از جنگ با ماموریت های برون مرزی در جهان غوغا کرد‌. در جنگ تحمیلی به بیشتر شهرهای ما تعرض کردند اگر در این زمان می توانستند باز هم این کار را انجام می دادند، اما سپاه قدس در بیرون از مرزها آنها را سرکوب کرد، در سوریه فقط مقداری از دمشق باقی مانده بود تمام زیرساخت‌های سوریه را نابود کردند و می خواستند همین کار را با کشور ایران انجام دهند، قریب به یک سوم عراق را تصرف کرده بودند، اگر اینها موفق می شدند که عراق را تصرف کنند حتماً مرحله بعدی نوبت ایران بود، چیزی که نگذاشت این امر محقق شود و نقشه دشمنانش به کرسی بنشیند فرماندهی حاج قاسم سلیمانی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار