بخشدار گلستان شهرستان بهارستان:

هدف شهید سلیمانی، یکپارچگی و اتحاد ایرانیان بود

بهارستان یک (پانا) - بخشدار بخش گلستان شهرستان بهارستان، هدف این شهید بزرگ را یکپارچگی و اتحاد ایرانیان دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
هدف شهید سلیمانی، یکپارچگی و اتحاد ایرانیان بود

روح‌الله شریفی در گرامیداشت یادبود شهید سلیمانی، به سوگواره رادیو مقاومت اشاره کرد و اظهار کرد: برنامه رادیو مقاومت به پاسداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار شد که این برنامه به همت مردم شریف بهارستان صورت گرفت و با استقبال عموم مردم روبه‌رو شد.

وی افزود: مردم شهرستان بهارستان با حضور خود در این مراسم، نشان دادند که همچنان امتداد‌دهنده راه حاج قاسم و عاشق مکتب سلیمانی هستند.

در ادامه شریفی به چگونگی آشنایی دانش‌آموزان با زندگی حاج قاسم اشاره کرد و گفت: اگر حاج قاسم را درست به دانش‌آموزان معرفی کنیم، به‌طوری‌ که با اهداف دانش‌آموزان مطابقت داشته باشد، مثل کسب علم و محبت که می‌توانیم مسیر سلیمانی شدن آن‌ها را هموار کنیم؛ مانند اینکه بگوییم حاج قاسم فردی اهل مطالعه و عالم و اهل مهربانی و دوستی بود.

بخشدار گلستان، به چگونگی الگوبرداری دانش‌آموزان از زندگی سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: بهترین الگویی که نه تنها دانش‌آموزان، بلکه عموم مردم می‌توانند از حاج قاسم داشته باشند این است که بدانند حاج قاسم اهل یکپارچگی و اتحاد مردم بود و اگر ما هم راه او را ادامه دهیم، می‌توانیم به پیشرفت جامعه کمک کنیم که دانش‌آموزان با کسب علم و الگوبرداری از اخلاق نیک حسنات مکتب سلیمانی می‌توانند به اتحاد کشورشان کمک کنند و هدف آنها پیشرفت ایران باشد.

در پایان شریفی به ویژگی‌های بارز حاج قاسم اشاره کرد و گفت: مهربانی و خوش‌قلبی این شهید حتی در برابر دشمنان بود که موجب شد در یاد و قلب مردم زنده باشد زیرا سعی داشت تا همیشه دشمنان را به راه راست هدایت کند.

لازم به ذکر است این سوگواره به همت خواهران و برادران بسیجی شهرستان بهارستان و با برپایی چند غرفه مانند غرفه بخش کودک، دختران حاج قاسم، پذیرایی از شرکت‌کنندگان و پخش پوستر همراه بود.

دانش‌آمو خبرنگار: زهرا مولایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار