کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ناحیه یک بهارستان:
همدلی و همکاری، راهی برای موفقیتهای سازمانی است
بهارستان یک (پانا) - کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن اعلام کسب رتبه سوم استان در این واحد، همدلی و همکاری را راهی برای رسیدن به موفقیتهای سازمانی دانست.
مهدی جباری، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، از کسب رتبه سوم این واحد در استان خبر داد و به پانا گفت: «با اعلام نتایج کلی ارزیابی دستگاهی از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان موفق به کسب رتبه سوم در میان مناطق ۲۱ گانه استان تهران شد.»
جباری افزود: «ارزیابی دستگاهی با بررسی شاخصهای اجرایی از بخشهای مختلف اداری آموزش و پرورش مناطق صورت گرفته است، که طی آن شاخصهایی که در ابتدای سال به عنوان برنامه عملکردی ادارات معرفی میشوند، نیز مورد تحلیل آماری دقیق قرار می گیرد.»
وی با اشاره به هدف از ارزیابی عملکرد، بیان کرد: «ارزیابی عملکرد موجب شفافیت بیشتر در محیط کار، تقویت ارتباطات کارکنان و بهبود عملکرد سازمان میشود که در سالیان اخیر توسط بسیاری از سازمانها و صاحبان کسب و کارها برای بهبود میزان عملکرد کارکنان مورد استفاده قرار گرفته است.»
کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات ناحیه یک بهارستان، همچنین عامل مهم کسب این رتبه را، همدلی و همکاری فراوان میان کارمندان آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان دانست و افزود:« همدلی، نقشی اساسی در بهبود ارتباطات میان انسانها دارد و دارای ماهیتی مثبت و سازنده است؛ در همین راستا، همدلی نیز موجب شکلگیری همکاری و اتحاد درون سازمان میشود و مانع ایجاد تعارضات و انزوای کارکنان خواهد شد.»
جباری ادامه داد: «تنها عامل مهمی که موجب کسب این رتبه برای ناحیه یک بهارستان شد، همدلی و همکاری میان کارمندان این منطقه است که با تلاش و کوشش خود در راه انجام این پروژه استان، به این موفقیت گروهی رسیدند. از تمامی همکاران گرانقدر و زیر مجموعههای معاونتها و شاخه ریاست که در بارگزاری مستندات فعالیتها اهتمام ورزیدند، صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم.»
دانشآموز خبرنگار: مهدیه درختی
ارسال دیدگاه