سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور:

باید همانند حاج قاسم با تکیه بر جریان مردمی حرکت کنیم

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت باید در همه امور زندگی و شغلی از سیره و رفتار شهدا سرمشق بگیریم و نگاه ما به توسعه زیرساخت‌های کشور و به ویژه امر مدرسه‌سازی باید مانند رفتار و عملکرد حاج قاسم متکی به جریان مردمی باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
باید همانند حاج قاسم با تکیه بر جریان مردمی حرکت کنیم

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی در مراسم تجدید میثاق کارکنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با آرمان‌های امام(ره) ولایت و شهدا که روز یکشنبه -11 دی- در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(س) برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی مردم و دفاع از حقوق آنان را محور همه کارها و تصمیم‌های خود می‌دانست و خودش را حامی و پشتیبان همه مردم می‌دید. نگاه او به عمومیت جامعه سبب شد که خودش را متعلق به قشری خاص یا جریانی مشخص نداند و همین نگاه نیز سبب شد که مردم از هر قشری شیفته رفتار و شخصیت او شوند.

الگوی عملی شهید سلیمانی

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به دور از هر گونه سیاسی‌کاری، الگوی عملی از نگاهی بود که حضرت آقا همواره توصیه می‌کنند. هدف و نگاه ما باید ساخت کالبدی باشد که در آن فرزندانی از جنس حاج قاسم تربیت شوند.وی افزود: ما باید به زندگی عابدانه حاج قاسم نیز توجه کنیم و از آن درس بگیریم. جریان خدمت در دشوارترین و حساس‌ترین عرصه‌های نبرد نیز هرگز او را از توسل و دعا و عبادت دور نکرد.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان این‌که نوع نگاه حاج قاسم به حکمرانی مردمی بود، اظهار کرد: با همین نگرش خود در سوریه از همه اقوام و حتی از کشورهای مختلف توانست نیروهای مردمی را برای دفاع از حرم و شکست دادن تکفیری‌ها بسیج کند.در سیل خوزستان هم دیدیم که وقتی دستگاه‌های اجرایی دولتی برای امدادرسانی فلج شده بودند، با ورود حاج قاسم کل ایران پای کار آمد تا بحران سیل مدیریت شود.

شهدا الگوی ما در سبک زندگی و کار

خان‌محمدی با اشاره به زندگی شهید وحید زمانی‌نیا محافظ شهید سلیمانی، خاطرنشان کرد: زندگی و شهادت شهید زمانی خیلی درس‌آموز است و نشان می‌دهد که هرچه سیر الهی داشته باشیم به خدا می‌رسیم و اگر عهد ببندیم و برعهد بمانیم خداوند برای ما بهترین‌ها را مقدر می‌کند، همانگونه که بر شهید زمانی مقدر کرد. زیست مجاهدانه و عارفانه در شرایط جاری به رضایت مردم و رضای خدا منجر می‌شود. انشالله که شهدا الگوی ما در سبک زندگی و کار باشند.

در پایان این مراسم بیانیه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدراس کشور نیز قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار