«حسین تاریخی» دبیرکل اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ماند

تهران (پانا) - حکم دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان از سوی نماینده مقام معظم رهبری در این اتحادیه، برای دو سال دیگر تمدید شد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
«حسین تاریخی» دبیرکل اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ماند

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های‌اسلامی دانش‌آموزان، طی حکمی، دبیرکلی «حسین تاریخی» را برای دو سال دیگر به عنوان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منصوب کرد.

در بخشی از متن حکم دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای حسین تاریخی(دام عزه)

سلام علیکم و رحمة‌الله؛

با اعتماد به فضل بی‌کران الهی و با عنایت به پیشنهاد شورای محترم مرکزی، ضمن تقدیر از حسن تدبیر، تلاش مجدانه و روحیه‌ جهادی که در دو دوره گذشته داشته‌اید، حکم جنابعالی را به‌عنوان؛ دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، به مدت دو سال تمدید می‌نمایم.

مواجهه نظام اسلامی با جنگ ترکیبی و ناجوانمردانه جبهه معاند، در شرایطی که نوجوانان و دانش‌آموزان، به‌عنوان گروه هدف، آماج عملیات روانی با هدف ایجاد اختلال در حوزه ادراکی و شناختی و تحریک احساسات و هیجانات قرار گرفته‌اند، اقتضاء می‌کند که با آرایشی متناسب و همتی مضاعف، نقشی در تراز شهدای دانش‌آموز، این‌بار در عرصه جهاد تبیین رقم زده شود.

ان‌شاء‌الله با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت عصمت و طهارت و تقویت اخوت ایمانی، معنویت و همدلی، زمینه بالندگی تشکیلاتی و تحقق مأموریت و رسالتی که بر دوش داریم، بیش از پیش فراهم گردد.

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

دی ماه 1401

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار