شهردار ناحیه ۴ منطقه ۷ در گفت و گو با پانا:

شهرداری در تعامل با آموزش و پرورش، برنامه های متنوعی برای رشد نوجوانان دارد

تهران(پانا) - شهردار ناحیه ۴ منطقه ۷ طرح‌های مختلف برای دانش‌آموزان را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های شهرداری برشمرد و بر تعامل هرچه بیشتر میان آموزش و پرورش و شهرداری، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری در تعامل با آموزش و پرورش، برنامه های متنوعی برای رشد نوجوانان دارد

طرح شهردار مدرسه در مجتمع فرزانگان ۸، با حضور یحیی سرلک، شهردار ناحیه ۴ منطقه ۷، مسئولین شهرداری ناحیه ۴ با اکثریت آرا و شش معاون آن به ترتیب انتخاب شدند.

یحیی سرلک در ارتباط با طرح های شهرداری در مدارس ناحیه اذعان کرد: اقدامات مختلفی در ناحیه صورت می گیرد و طرح شهردار مدرسه یکی از اقدامات شهرداری با هدف ارتباط گیری مدارس و دانش آموزان با شهرداری است و با توجه به اهمیت آموزش و یادگیری نوجوانان طرح هایی در راستای آموزش ترافیک با همکاری اداره راهنمایی و رانندگی منطقه و معاونت حمل و نقل و ترافیک انجام شد.

شهردار ناحیه ۴ از فعالیت های شهرداری با هدف آموزش به نوجوانان خارج از مدارس و در سرای محلات با برگزاری کلاس های مختلف با محوریت های آموزشی و اجتماعی نیز خبر داد.

وی همچنین، در خصوص کاهش آلودگی هوا در سطح ناحیه تصریح کرد: بحث آلودگی هوا در سطح کلان قابل تصمیم گیری است، اما شهرداری ناحیه با تدابیری از جمله آموزش و توسعه حمل و نقل عمومی و افتتاح ایستگاه مترو واقع در خیابان بهشتی در راستای کاهش آلودگی هوا اقداماتی انجام داده است و با توجه به تاثیرات ترافیک در آلودگی هوا راهکارهایی برای کاهش ترافیک در سطح ناحیه از جمله مطالعات طرح هندسی و شبکه معابر نیز مورد توجه قرار گرفته است.

سرلک با اشاره به همکاری مدارس با شهرداری خاطرنشان کرد: با توجه به تعاملات گسترده شهرداری با مدارس در صورت همکاری های بیشتر می‌توان اقداماتی از جمله کاشت درخت، آسفالت و ...انجام داد.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای نوجوانان خواستار تردد از معابر شهری و رعایت ایمنی شد و کمک در نظافت شهری به خدمت رسانان جامعه را حائز اهمیت برشمرد.


دانش آموز خبرنگار: فاطمه رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار