معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان:

در حوزه پرورشی نیاز به فعالیت بیشتر برای ارتقای حوزه وجود دارد

گلستان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان عنوان کرد در حوزه پرورشی نیاز به فعالیت بیشتر برای ارتقای این حوزه وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
در حوزه پرورشی نیاز به فعالیت بیشتر برای ارتقای حوزه وجود دارد

جلسه شورای استانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با حضور عباس مهاجر، مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی کشور برگزار و در خصوص برنامه‌های آتی فرهنگی، هنری و خواسته ها و انتظارات معاونین از این نهاد در استان گفت و‌گو شد. این مراسم با حضور رضا نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، موسی کابلی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و سایر معاونین و مسئولین حوزه پرورشی، فرهنگی و اردوها برگزار شد.

کابلی، معاون پرورشی و فرهنگی در مورد فعالیت های اخیر استان اظهار کرد: در حوزه پرورشی هر چه فعالیت کنیم، کم است و قطعا نیاز به تلاش بیشتر برای ارتقای این حوزه وجود دارد.

وی در ادامه در خصوص فعالیت های صورت گرفته بیان کرد: توجه جدی به آسیب اجتماعی دانش آموزان و رفع آن، ارتباط موثر با دانش آموزان و کشف و شکوفایی استعدادهای آنها، تشکیل جلسات برای مربیان و معلمان و‌ مشاوران، زمینه سازی نقش آفرینی در حوزه فرهنگی و برگزاری کارگاه عملی اردویی اشاره کرد.

کابلی در پایان اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم تا برنامه ها و اقداماتمان را به جای گفتار در رفتارمان نشان دهیم.

ایجاد تقویت و انگیزه در همکاران و توجه ویژه به آموزش خانواده ها با محوریت آموزش فرهنگی، تربینی و توجه به رسانه و تولید محتوا از دیگر برنامه ها و اقدامات این بخش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار