معاون آموزش و پرورش دماوند خبر داد؛

ارتقای بینش دینی و اعتقادی دانش‌آموزان با هیأت‌های فاطمی در دماوند

دماوند(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دماوند از برگزاری هیأت‌های کودکان فاطمی به منظور ارتقای بینش دینی و اعتقادی دانش‌آموزان در منطقه دماوند خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقای بینش دینی و اعتقادی دانش‌آموزان با هیأت‌های فاطمی در دماوند

به گزارش پانا، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س،) ویژه‌برنامه‌های هیئت کودکان فاطمی(س) با حضور جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در مسجد جامع دماوند و مصلی نماز جمعه آبسرد برگزار گردید.

رقیه عرب معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دماوند در حاشیه ویژه‌برنامه کودکان فاطمی در دماوند به پانا اظهار کرد: «ارتقای بینش دینی و اعتقادی دانش‌آموزان هدف برگزاری مراسم‌ مذهبی است. ویژه برنامه کودکان فاطمی به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) با حضور دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی در مسجد جامع دماوند و هم‌زمان در مسجد جامع شهر آبسرد به اتفاق مسئولان شهرستانی برگزار شد.»

وی گفت: « برگزاری این‌گونه مراسم‌ها، موجب تبیین شخصیت و سیره حضرت زهرا (س) است، که ایشان بهترین الگو برای سعادت بشر و ولایت‌مداری هستند».

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دماوند تصریح کرد: «اجراکنندگان این مراسم همگی از دانش‌آموزان بودند که محمد خیرالله زاده از دبیرستان ولی‌عصر (عج) مداحی، فاطمه خالقی اجرای دکلمه، فاطمه ابراهیمی شعرخوانی از مدرسه شهید علیجانی مراسم را انجام دادند و قرائت قرآن توسط دانش‌آموز محمدحسین بیات از دبستان شهید کرمانی صورت گرفت».

عرب بیان کرد: «در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند و زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند برای دانش آموزان دقایقی از کرامات حضرت فاطمه (س) و سیره آن بزرگوار به صحبت پرداختند».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار