ادای احترام کارکنان اداره کل آموزش و پرورش قم به پیکرمطهر شهید گمنام

قم(پانا)- آئین استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس با حضور کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان قم در نمازخانه این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام کارکنان اداره کل آموزش و پرورش قم به پیکرمطهر شهید گمنام

آئین استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان قم در نمازخانه این اداره کل برگزار شد.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی در آئین استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام مطالعه وصیتنامه های شهدای والامقام را مورد سفارش قرار داد و بر عمل بیشتر در راستای حفظ دستاوردهای خون شهدای والامقام و اثبات کارآمدی نظام اسلامی تاکید کرد.

مشابه مراسم فوق، آئین استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام با مرثیه سرایی حسن شالبافان و با حضور کارکنان و جمعی از مدیران مدارس ناحیه یک آموزش و پرورش در نمازخانه ناحیه برگزار شد.

نواحی و مناطق دیگر آموزش و پرورش و همچنین تعدادی از مدارس استان، طی روزهای گذشته تا امروز، شاهد حضور پیکر مطهر شهید گمنام در جمع عزاداری ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) بودند.

مراسم عمومی تشییع 6 شهید گمنام دفاع مقدس، راس ساعت 8 صبح فردا سه شنبه 6 دیماه در سالروز شهادت ام ابیها(س) از مسجد امام حسن عسگری(ع) تا حرم مطهر و سپس از مسیر خیابان شهدا تا میدان جانبازان و ورزشگاه شهید حیدریان ادامه می یابد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار