مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران:

مدارس را به سوی تمام تشکیلاتی شدن سوق دهیم

آمل(پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران در بازید از مدارس آمل با بیان اینکه رسالت سازمان دانش‌آموزی کمک به رشد و شکوفایی دانش‌آموزان است ؛ خواستار تمام تشکیلاتی شدن مدارس شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس را به سوی تمام تشکیلاتی شدن سوق دهیم

هادی ایزدی گفت : اصلی ترین رسالت سازمان دانش آموزی کمک به رشد و شکوفایی دانش آموزان بر اساس اسناد بالا دستی است این امر زمانی محقق می شود که مدارس را به سوی تمام تشکیلاتی شدن و تربیت صحیح اجتماعی بر اساس شش ساحت سند تحول بنیادین سوق دهیم .

وی با بیان اینکه سازمان دانش آموزی یک تشکیلات تربیتی است اظهار کرد : این سازمان نهادی تربیت و اجتماعی است تا دانش آموزان را برای فعالیت در عرصه های مختلف زندگی و پذیرش مسئولیت در آینده آماده کند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اظهار کرد: اولویت همکاران بنده در سازمان دانش آموزی استان، کمک به ثبت حداکثری دانش آموزان در گروه های پیشتازان، آموزش جامع دانش آموزان و مربیان پیشتاز با بهره گیری از پیشکسوتان و اساتید آموزش دیده همچنین برگزاری دوره توانمندسازی برای مربیان پیشتاز است.

ایزدی با تاکید بر طرح هر مدرسه یک خبرنگار بیان کرد: برگزاری دوره آموزشی مجازی و کارگاه حضوری خبرنگاری از اهم فعالیتهای شهرستانها و مناطق باشد و از مدیران و مربیان مدارس خواست در برنامه های خود به ظرفیت دانش آموزان خبرنگار توجه ویژه ایی داشته باشند.

مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران در پایان از زحمات مدیران و معاونان مدارس استان در بکار‌گیری دانش آموزان و ایفای نقش به آنان همچنین کمک به ثبت نام دانش آموزان در سامانه پادا تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار : محمد مردانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار