غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته سوادآموزی

بوشهر(پانا) -در هفته گرامیداشت سوادآموزی، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر به همراهی جمعی از همکاران اداری، با حضور در گلزار شهدای برازجان با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) تجدید پیمان کردند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
غبارروبی  و عطر افشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته سوادآموزی

معاون سوادآموزی استان بوشهر در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای شهر برازجان با گرامیداشت هفته سوادآموزی گفت: نهضت سوادآموزی از یادگاران بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و هفتم دی ماه هم یاد آور دستور مدبرانه، این رهبر فرزانه و مدبر در خصوص تشکیل نهضت سواد آموزی و مبارزه با جهل و بی سوادی است.

میباد حبیبی‌نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت: رمز حیات جاودانه بودن شهدا، لبیک به فرمان ولی امر زمان خود بوده است و از این رو تا جاودانگی قرآن، همیشه جاودانه خواهند ماند.

وی افزود: در طول هشت دفاع مقدس تعداد 5 نفر از کارکنان سوادآموزی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از این شهدای گرانقدر، شهید والامقام فخری اهل شهر برازجان هستند.

وی با بیان این که شهدای سوادآموزی در دو جبهه مقدس همزمان مشغول به ایفای خدمت بوده اند، خاطر نشان کرد: شهدای سواد آموزی کسانی بودند که با تاسی از فرامین نورانی امام راحل و عظیم الشان خمینی (ره) همزمان با جهاد سوادآموزی و مبارزه با جهل و بی سوادی، جهاد مبارزه و مقابله با دشمن متجاوز را نیز نصب العین خود قرار دادند و در این راه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار