در ارزیابی عملکرد مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها؛

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان مدیرکل برتر کشور انتخاب شد

کرمانشاه (پانا) - سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ارزیابی عملکرد مدیران کل آموزش و پرورش سراسرکشور به عنوان مدیرکل برتر انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان مدیرکل برتر کشور انتخاب شد

در حاشیه نشست اجرایی تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت آموزش و پرورش با جمعیت هلال احمر که در اردوگاه شهید باهنر و با حضور مدیران کل ستادی و استانی جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش برگزار شد، یوسف نوری ارزیابی درست، منطقی و کارشناسی‌شده را در شناخت آسیب‌ها و معضلات جامعه و انتخاب مدیران کارآمد برای استان در حوزه نظام تعلیم و تربیت بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: ارزیابی درست به این معناست که ما برای هرک اری باید متر و معیار کارشناسی داشته باشیم تا بتوانیم در موقعیت‌های اقتضایی تصمیمات مهم را برای استان اتخاذ کنیم.

مقام عالی وزرات در خصوص کسب عنوان برتر مدیرکل آموزش وپرورش استان خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت و تداوم روند صعودی جایگاه استان کرمانشاه در ارتقا شاخص‌های کمی و کیفی مد نظر وزارت آموزش و پرورش محصول اتحاد درون سازمانی و تاثیر برجسته هماهنگی و انسجام تشکیلات آموزش و پرورش استان با سایر شرکای آموزش و پرورش است.

نوری افزود: کسب نمره برای هر شاخص بسیار سخت است به‌ طوری‌که باید برای هر شاخص مستندات و دلایل لازم مکتوب ارائه شود و با حرف و شعار هم نمی‌توان کاری از پیش برد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست توسط وزیر آموزش و پرورش از سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به عنوان مدیرکل برتر کشوری در ارزیابی عملکرد مدیران کل استان‌ها، با کسب رتبه خیلی خوب تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار