مراسم استقبال از شهید گمنام در هنرستان دخترانه هنرهای زیبای بیرجند برگزار شد

بیرجند (پانا) - مراسم استقبال از پیکر شهید گمنام در هنرستان دخترانه هنر های زیبای بیرجند با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان شهرستان همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم استقبال از  شهید گمنام در هنرستان دخترانه هنرهای زیبای بیرجند برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم ضمن بیان کرامت های شهدا در دنیا و آخرت گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیاری از دانش آموزان نخبه در همین مدارس بسیاری از تمایلات دنیوی را زیر پا گذاشتند تا به ناموس و وطنشان دست درازی نشود.

علی فرخنده با اشاره به اینکه شهدا از بهترین بندگان یگانه معبودند گفت: بدون شک بهترین رفیق و یاری‌گر چه در دنیا و چه در آخرت شهدا هستند، شهدایند که به معنی واقعی کلمه دستگیری از انسان به سمت سعادت می‌کنند آن هم بدون هیچگونه چشم‌داشتی.

وی افزود: شهدا در دوران مختلف تاریخ، امام زمان خودشان را تنها نگذاشتند و جان برکف از فرمان پروردگارشان اطاعت کردند.

فرخنده با اشاره به اینکه شهدا بین زندگی با عزت و زندگی در ذلت، عزتمندی را انتخاب کردند، افزود: آن بندگان خالص، دنیا و زیبایی‌های ظاهری آن را پس زدند تا به یگانه معشوق خود نزدیک‌تر شوند و جام شهد شهادت را با عشق نوشیدند.

وی افزود: ما به شهدا و همه مادران شهدای عزیز مدیون هستیم تا در این امنیت حال حاضر کشور نهایت بازخورد مثبت جهت پیشرفت و حرکت به سمت آرمان‌های انقلاب را میسر کنیم.

گفتنی است اجرای گروه سرود هنرستان هنرهای زیبای بیرجند، دکلمه خوانی و مداحی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار