امام جمعه مردم کاشان:

دانش‌آموزان رهرو واقعی حضرت فاطمه زهرا باشند

اصفهان (پانا) - امام جمعه  مردم کاشان گفت ایام فاطمیه و مناسبت‌ها همه وسیله‌ای برای خوب بودن و راه درست را رفتن است. وی از نوجوانان خواست رهرو واقعی حضرت فاطمه زهرا باشند با رفتار و کردار نیک و خوب بودن و خوبی کردن ایشان را الگوی خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان رهرو  واقعی حضرت فاطمه زهرا باشند

سید سعید حسینی، امام جمعه مردم کاشان در گفت‌وگو با پانا گفت: «امام زمان، حضرت فاطمه زهرا سلام الله را الگوی خود قرار داده است.»

غلامحسین کوچکی، مدرس دانشگاه و روانشناس ضمن ذکر روایتی از پیامبر اکرم از همه نوجوانان و جوانان خواست توقعات خود را پایین آورده و به عواطف و مهربانی درون خانه فکر کنند و شارژ اصلی خود را از خدا بگیرند.

فاطمه نوایی، مدیر مدرسه شاهد مسفروش کاشان از همه دانش آموزان خواست با رعایت حجاب خود و با اخلاق و مرام که شایسته یک دختر مسلمان است، نشان دهند که رهرو واقعی حضرت فاطمه زهرا سلام الله هستند.
سید مهدی نوابی، مدرس و مشاور خانواده خاطرنشان کرد: ایام فاطمیه و مناسبت‌ها همه وسیله ای برای خوب بودن و راه درست را رفتن است.

وی و از نوجوانان خواست رهرو واقعی خانم فاطمه زهرا باشند و با رفتار و کردار نیک و خوب بودن و خوبی کردن ایشان را الگوی خود قرار دهند.»

علی قاسمی، کارشناس قرآن و عترت و نماز، آموزش و پرورش کاشان در گفت‌وگو با‌ پانا ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم گفت: «حضرت فاطمه زهرا یک حقیقت همیشگی هستند و همیشه الگوی ما هستند و انشالله ما بتوانیم رهروان آن حضرت باشیم و جامعه ما روز به روز فاطمی تر شود.»

دانش آموز خبرنگار: زینب مشرقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار