مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، محصول نهایی دستگاه تعلیم و تربیت است

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت محصول نهایی دستگاه تعلیم و تربیت، پرورش دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است که به مراتبی از حیات طیبه رسیده باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، محصول نهایی دستگاه تعلیم و تربیت است

علی موحدی در دومین گردهمایی روسا و کارشناسان ادارات مدارس و مراکز غیردولتی قطب 6 کشور در هتل فرهنگ بوشهر گفت: برای جلوگیری از تکرار این حوادث، اعتبارات کشور باید بیشتر در اختیار آموزش و پرورش و فعالیت‌های تربیتی قرار گیرد.

وی افزود: با وجود بمباران رسانه‌ای استان برای انحراف در باورها و اعتقادات دانش‌آموزان، اما کمتر از یک دهم درصد از دانش‌آموزان استان دچار حواشی شدند.

موحدی یادآور شد: تقدیم 40 هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز توسط دستگاه تعلیم و تربیت، نشانه وفاداری آموزش و پرورش به آرمان‌های انقلاب است.

وی عنوان کرد: شهید علی لندی‌پور با ایثار جان خود، هموطنان را از خطر نجات داد، آخرین محصول دستگاه تعلیم و تربیت است که در دفتر افتخارات کشور ثبت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: برای اولین بار در کشور، طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی به عنوان طرح ابتکاری استان بوشهر به عنوان پیوست عملی سند تحول بنیادین طراحی و اجرا شده است.

وی بیان کرد: در این طرح، دانش‌آموز در تراز انقلاب که دارای ویژگی‌های برجسته علمی، فرهنگی، تربیتی، ورزشی، مسئولیت پذیری و مطالبه گری باشند، در 3 سطح مدرسه شهرستان، منطقه و استان شناسایی، معرفی و تجلیل می‌شوند.

موحدی با اشاره به اجرای این طرح برای سومین سال متوالی در سال تحصیلی جاری، اضافه کرد: در حال تشکیل شبکه دانش‌آموزان تراز انقلاب در استان با هدف انتقال تجارب هستیم.

وی عنوان کرد: برای اولین بار، فراخوان ملی مقاله مدرسه تراز انقلاب اسلامی در افق 1404 به میزبانی بوشهر برگزار شد تا بر اساس این مقالات، ویژگی‌های مدرسه تراز انقلاب استخراج و تبیین شود.

موحدی گفت: همچنین برای اولین بار فراخوان ملی مقاله خانواده در تراز انقلاب اسلامی به میزبانی بوشهر برگزار شد و نفرات برگزیده معرفی و تجلیل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی و تجلیل از معلم در تراز انقلاب اسلامی می‌تواند جایگزین انتخاب معلم نمونه و جلوه‌های معلمی در هفته گرامیداشت مقام معلم شود.

موحدی در پایان گفت: از موسسان که سرمایه معنوی و مادی خود را برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی صرف کرده‌اند تقدیر می‌کنم و با تمام ظرفیت از فعالیت‌های مدارس غیردولتی حمایت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار