معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

دانشگاه فرهنگیان می تواند به پیشبرد امور پرورشی آموزش و پرورش کمک شایانی کند

اصفهان (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت دانشگاه فرهنگیان می تواند به پیشبرد امور پرورشی آموزش و پرورش کمک شایانی کند و با تعامل با اداره های فرهنگی از جمله سازمان دانش اموزی باعث رشد هم دانشجو معلمان و هم آموزش و پرورش شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه فرهنگیان می تواند به پیشبرد امور پرورشی آموزش و پرورش کمک شایانی کند

مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از برگزاری این جلسه استقبال و خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان می تواند به پیشبرد امور پرورشی آموزش و پرورش کمک شایانی نموده و با تعامل با اداره های فرهنگی از جمله سازمان دانش اموزی باعث رشد هم دانشجو معلمان و هم آموزش و پرورش شود.

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی در این نشست با بیان توضیحاتی درباره سازمان دانش آموزی اصفهان به بیان اهداف و برنامه های این سازمان پرداخت و افزود که سازمان دانش اموزی مشتاق است که با همه دانشجویان بتواند تعامل و همکاری در جهت برنامه های سازمان انجام بدهد.

نمایندگان تشکل ها در این دیدار مطالباتی از جمله توجه به معاونین پرورشی در مدارس ، توجه به دانشجویان رشته هنر و استفاده از استعداد های مختلف دانشجویان در جهت کمک به بهتر دیده شدن آن ها و ارتباط کانون های فرهنگی اموزش و پرورش با تشکل های دانشگاه داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار