نیروی انسانی متخصص و توانمند نیاز امروز آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت نیروی انسانی توانمند و قوی و متخصص به عنوان اصلی‌ترین نیاز در سیستم آموزشی باید در دانشگاه فرهنگیان تربیت شود تا توسعه جامعه از زیربنایی‌ترین نقطه آن محقق شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انسانی متخصص و توانمند نیاز امروز آموزش و پرورش است

علی مطهری روز سه شنبه در دیدار با کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان افزود: دستیابی به نظام آموزشی قوی و به روز با دروندادهای آن میسر می شود و نیروی انسانی یکی از مهمترین دروندادها و زیر ساختهای مهم در این موضوع است.

وی با بیان اینکه پیوندی عمیق بین دانشگاه فرهنگیان و اموزش و پرورش وجود دارد افزود: در این دانشگاه لازم است معلمان پژوهش محور تربیت و این پرسشگری و پژوهش محوری رابه دانش اموزان در کف مدارس منتقل کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیروهای مستعد و توانمندی وارد این دانشگاه برای تحصیل می شوند ادامه داد: این موضوع زمینه را برای توسعه همه جانبه اموزش با کیفیت در آینده فراهم می کند.

این دیدار به مناسبت انتصاب اخیر "علی مطهری" به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش اذربایجان غربی انجام شد ، وی پیشتر از این انتصاب معاون دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار