دوره آموزشی توانمندافزایی زنان فرهنگی سرپرست خانوار حوزه ستاد آموزش و پرورش برگزار شد

تهران (پانا) –- با همت دفتر امو زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش دوره آموزشی توانمندافزایی زنان فرهنگی سرپرست خانوار حوزه ستاد آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزشی توانمندافزایی زنان فرهنگی سرپرست خانوار حوزه ستاد آموزش و پرورش برگزار شد

دوره آموزشی توانمندافزایی زنان فرهنگی سرپرست خانوار صبح امروز 29 آذر 1401 در محل مرکز رفاهی فرهنگیان منطقه 5 تهران به همت دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

رابعه امامی رضوی مشاور امور زنان وزات آموزش و پرورش در این دوره آموزشی اظهار کرد: درک شرایط موقعیت زنان سرپرست خانوار و میزان رنج‌هایی که کشیده‌اند، بسیار سخت است و این دردها را بنده و امثال بنده نمی‌توانند تسکین دهند، چون انسان تا زمانی که در موقعیت و جایگاهی که دیگر افراد در آن حضور دارند، قرار نگیرد نمی‌تواند آن شرایط را درک کنند.

وی خطاب به حاضران در این دوره گفت: عنایت پروردگار متعال همواره شامل حال عزیزان شده است و قطعا اجرتان را از حضرت زهرا(س)خواهید گرفت. شما به عنوان یک زن که سختی‌های مختلفی داشته‌اید، یک تنه در برابر این سختی‌ها مقاومت کرده‌اید و حتی با وجود روحیه لطیف، مقتدرانه و شجاعانه ایستاده‌اید و تاب‌آوری خود را تقویت کرده‌اید تا با مشکلات کنار بیایید.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین اجر این است که انسان در اوج تنهایی خود، نمی‌خواهد به کسی حرفی بزند چون حاضر به ناراحتی دیگران نیست. انسان مومن تلاشش بر این است که اگر کسی در دایره اطرافش حضور دارد آزار و اذیت نبیند و تسلیم رضایت پروردگار باشد. شما عزیزان از این دست افراد هستید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار