تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در آموزش و پرورش استان همدان

همدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در اداره کل آموزش و پرورش استان همدان تشییع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در آموزش و پرورش استان همدان

محمود نقوی با اعلام این خبر، اظهار کرد: شهید، باران رحمت الهی است که به زمین خشک جان‌ها، حیات دوباره می دهد، عشق شهید عشقی حقیقی است که با هیچ چیز عوض نخواهد شد.

نقوی با بیان اینکه این ۶ شهید والامقام قرار است در استان تشییع و خاکسپاری شود، افزود: پیکر مطهر یک تن از این شهدای گمنام قرار است در محل اداره کل آموزش و پرورش همدان خاکسپاری شود.

وی تصریح کرد: این شهید گمنام ۱۸ ساله و به احتمال زیاد دانش آموز بوده است و در عملیات والفجر مقدماتی منطقه عملیاتی فکّه در بهمن ماه ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: آیین تشییع این شهید و دیگر شهدا، روز سه شنبه ۶ دی ماه همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استان برگزار و در انتهای مراسم تشییع به محل اداره کل آموزش و پرورش استان همدان واقع در خیابان فرهنگ منتقل و در آنجا به خاک سپرده خواهد شد.

نقوی از عموم فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای گرانقدر آنان برای استقبال و شرکت در مراسم تشییع این شهدا دعوت کرد.

گفتنی است ۵ تن از شهدای گرانقدر دیگر نیز در منطقه سامن شهرستان ملایر، شهر ازندریان منطقه جوکار، شهرستان رزن، پردیس شهید مقصودی و امامزاده خضر همدان تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار