رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

طرح «یلدای فاطمی» در مدارس محروم کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه (پانا) - رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد در طرح یلدای فاطمی که به مناسبت شب یلدا اجرا می‌شود ۲۰۰ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان مدارس حاشیه محروم و کم برخوردار کرمانشاه توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح «یلدای فاطمی»  در مدارس محروم کرمانشاه برگزار می‌شود

مهیار حاتمی، رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش کرمانشاه عنوان کرد: طرح یلدای امسال با توجه به تقارن با ایام فاطمیه تحت عنوان «یلدای فاطمی» نامگذاری شده است که در این طرح ۲۰۰ بسته معیشتی بین دانش‌آموزان مدارس حاشیه محروم و کم برخوردار کرمانشاه توزیع می‌شود.

حاتمی گفت: هدف از برگزاری این طرح گرم کردن سفره های نیازمندانی است که توان خرید مایحتاج شب یلدا را ندارند و شادکردن دل دانش آموزان یتیمی که از نعمت پدر محروم هستند نیز از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

وی در ادامه بیان کرد: ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی ۱۲۰ میلیون تومان شامل برنج، روغن، آجیل، شیرینی، ماکارونی، کنسرو و سویا است.

رییس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش افزود: قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزش و پرورش دانش‌آموزان هدف را شناسایی کرده و به همت موسسان و دانش‌آموزان غیردولتی این بسته‌ها از دانشگاه علوم قرآنی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار