مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

تشکیل قرارگاه تربیت دینی در آموزش و پرورش استان اصفهان

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت در آموزش و پرورش اصفهان قرارگاه تربیت دینی تشکیل شده است که می‌تواند در زمینه های تربیتی بسیار راهگشا باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل قرارگاه تربیت دینی در آموزش و پرورش استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان، عنوان کرد: شما در عالم خلقت جهان هستی مخلوقی مانند انسان و در انسان ویژگی مانند عقل و تفکر پیدا نمی‌کنید.

وی افزود: در موقعیت خیلی حساسی قرار داریم، چون دشمن با تمام قوا به میدان آمده است و ما خیلی باید مراقب دانش آموزان که جان ما هستند باشیم.

ابراهیمی اضافه کرد: در آموزش و پرورش اصفهان قرارگاه تربیت دینی تشکیل شده است که می تواند در زمینه های تربیتی بسیار راهگشا باشد.

وی تصریح کرد:امسال چهل هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان جذب شده اند که از لحاظ کیفی و کمی بسیار پیشرفت داشته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: دشمن تلاش کرد تا خانواده و بنیان آن را سست کند، باید توجه ویژه ای به بحت خانواده داشته باشیم و آموزش خانواده را بسیار جدی بگیریم و آن را دگرگون کنیم.

وی گفت: باید کاری کنیم که دانش آموزان در مساجد حضور پرشوری داشته باشند و این مهم با حضور پرشور مسئولین امکان پذیر است. همچنین باید به دوران نونهالی و کودکستان ها به طور ویژه توجه کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار