نماینده مجلس خبرگان رهبری:

روحانیون طرح امین، شیوه‌های نوین طرح مباحث تعلیم و تربیت را بکار گیرند

مراغه (پانا) - نماینده مجلس خبرگان رهبری، بر ارتباط موثر و تعامل دوسویه با دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت روحانیون طرح امین، شیوه‌های نوین طرح مباحث تعلیم و تربیت را بکار گیرند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
روحانیون طرح امین، شیوه‌های نوین طرح مباحث تعلیم و تربیت را بکار گیرند

آیت‌الله محمد تقی پورمحمدی با تاکید بر اهمیت امور تربیتی و اخلاقی دانش‌آموزان در مدارس گفت: آشنایی کامل با بدنه آموزش و پرورش لازمه موفقیت طرح امین در مدارس است.

نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری افزود: تسلط بر محتوای قابل ارائه در مدارس و آگاهی از شرایط و شیوه طرح مباحث تعلیم و تربیت در کلاس درس از شرایط لازم برای روحانیون فعال در این طرح است.

امام جمعه مراغه همچنین اظهار کرد: رعایت پیش‌نیازها و مهارت‌افزایی در حوزه ارتباطات و تعامل دوسویه با دانش‌آموزان مد نظر فعالین طرح امین باشد.

حسین اکبریان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای آموزش و پرورش گفت: حضور معنوی افراد متخصص در مباحث دینی و معرفتی در قالب طرح امین در مدارس صورت می گیرد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه با بیان اینکه هم اکنون ۵۶ نفر از روحانیون در طرح امین این شهر فعال هستند، افزود: فضای دانش‌آموزی و کلاس درس، تخصصی است و نیاز به همدلی دارد و دوره‌های توانمندسازی سبک کلاس‌داری و روانشناسی رشد از پیش نیازهای آمادگی برای امر تعلیم و تربیت است.

شایان ذکر است طرح تربیتی یکی از ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و علوم تربیتی در نظام آموزش و پرورش دامنه عظیمی دارد که مدیر و معلم و فعالان در آموزش و پرورش باید در این قلمرو فعالیت داشته باشند و همه ارکان‌ کشور از جمله حوزه و دانشگاه باید در خدمت آموزش و پرورش باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار