پیام تسلیت امام جمعه اردبیل برای درگذشتگان تصادف جاده پارس‌آباد

اردبیل(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پی درگذشت ۷ نفر از اهالی استان در تصادف شب گذشته جاده پارس آباد، پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت امام جمعه اردبیل برای درگذشتگان تصادف جاده پارس‌آباد

در این پیام آمده است إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ ، با نهایت تاسف قلبی و تاثر روحی و حزن ، اندوه ، اشک و حسرت جان باختن ۷ نفر از هم استانی های عزیز در تصادف جاده شمال استان را به اهالی مکرم پارس آباد و خانواده های داغدار تسلیت عرض می کنم.

این حادثه که در ادامه سلسله حوادث قبلی اتفاق افتاده است ادله دلیل بر ضرورت تسریع در توسیع و تعریض جاده‌های مواصلاتی در شمال استان است.

آیت الله عاملی یادآور شد: با اینکه تعریض شروع شده اما هرگونه تاخیر در تسریع آن مسئولیت بسیار سنگینی را متوجه دست اندرکاران می‌کند، از مسئولین مربوط می‌خواهم با تامین بودجه کافی و ازدیاد قطعات تعریضی هرچه سریع‌تر به این گونه حوادث پایان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل همچنین گفت: درگذشتگان عزیز را فرزندان خودم می دانم و در فراق آنها داغدار و عزادار هستم از درگاه خداوند متعال برای مرحومین علو درجات و برای بازماندگان صبر، آرامش، تسلی خاطر و خلفیت خداوندی را مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار