مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان گفت:

روابط عمومی ها در اطلاع رسانی برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس نقش مهمی دارند

خبرگزاری پانا:مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان گفت:مسوولین و کارشناسان روابط عمومی ادارات و نهاد های استان به عنوان پل ارتباطی بین مردم و ادارات دراطلاع رسانی برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس نقش مهی ایفا می کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مرتضی جوانمردی در جلسه هماهنگی روابط عمومی ها استان که برای همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی سنندج در روز جمعه پنجم مهر ماه سال جاری برگزار شده بود افزود:فعالان روابط عمومی در کنار خبرنگاران رسانه های جمعی استان در جریان اطلاع رسانی برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس باید تلاش بیشتری داشته باشند.

وی اظهار داشت:فعالان روابط عمومی با در اختیار داشتن امکانات اطلاع رسانی در فضای سایبری و بهره گیری از فضای تبلیغات محیطی شهر باید با انسجام و همراهی بیشتر با متولیان برنامه های فرهنگی اطلاع رسانی ها لازم را انجام دهند.

جوانمردی هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای درونی کردن ارزشهای دوران هشت سال جنگ تحمیلی دانست و بیان کرد:در این مدت باید همه امکانات تبلیغاتی در جهت اطلاع رسانی برنامه های فرهنگی دفاع مقدس قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه فرهنگی همایش بزرگ پیاده روی خانواده بمناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:اطلاع رسانی برای این حرکت فرهنگی امری کاملا فرابخشی است و همه فعالان اطلاع رسانی باید شرایط آگاهسازی عموم شهروندان سنندجی را فراهم کنند.

معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس کردستان نیز در جمع مسوولین روابط عمومی های ادارات و نهاد های استان به تشریح ارزشهای دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت:این دوران طلایی برای تاریخ ایران اسلامی همیشه افتخار بوده و در آینده نیز با افتخار از آن یاد خواهد شد.

سرهنگ ابراهیم حسینی افزود: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس طی 300سال گذشته بی سابقه بوده چراکه در تمامی جنگ های گذشته همیشه دشمنان ایران موفق به گرفتن بخشی از خاک کشورمان شده اند و تنها در دوران دفاع مقدس ما می بینیم که حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست نداده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار