کیانوش رستمی، ششمین وزنه‌بردار برتر مسابقات جهانی

تهران (پانا) - کیانوش رستمی با وجود کسب نکردن مدال مجموع، در رده ششم برترین وزنه‌برداران مسابقات جهانی ۲۰۲۲ کلمبیا قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۳۱۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کیانوش رستمی، ششمین وزنه‌بردار برتر مسابقات جهانی

‌وزنه بردار ایرانی حاضر در دسته ۸۱ کیلوگرم که به مدال نقره یک ضرب رسید و در مجموع در رده چهارم جهان ایستاد، در جدول برترین وزنه‌برداران مسابقات جهانی در رده ششم قرار گرفت.

کیانوش رستمی که چند سالی از مسابقات دور بود، امسال با آمادگی نسبتا خوبی به کلمبیا رفت و رکورد‌های او نسبت به استارت لیست مسابقات قابل قبول بود.

لی داین از چین، سانچز از ونزوئلا و لی فابین از چین به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جدول برترین وزنه برداران مسابقات جهانی ۲۰۲۲ کلمبیا قرار گرفتند.

بعد از کیانوش رستمی که در رده ششم این جدول قرار گرفت، رضا دهدار نایب قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم هم در رده هفدهم قرار دارد.

اما اتفاق جالب و عجیب قرار گرفتن لاشا تالاخادزه در رده شانزدهم جدول برترین وزنه برداران مسابقات جهانی ۲۰۲۲ کلمبیاست. این غول گرجستانی با وجود اینکه توانست بار دیگر به سه مدال طلای مسابقات جهانی در فوق سنگین دست پیدا کند، به خاطر رکورد‌های نسبتا پایین خود نسبت به سال‌های قبلی در جدول برترین وزنه برداران در رده شانزدهم قرار دارد. او در سال‌های اخیر همواره در رده نخست این جدول قرار داشت، اما امسال سقوط عجیبی را تجربه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار