در سفر وزیر آموزش و پرورش به استان لرستان صورت گرفت؛

افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال

تهران (پانا) - با حضور وزیر آموزش و پرورش، سالن ورزشی شهید اسدالله حسنوند در اردوگاه فرهنگی تربیتی آیت الله کمالوند خرم آباد به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۳۱۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سالن ورزشی دانش آموزی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این سالن ورزشی در مساحتی بالغ بر یک هزار و سیصد متر مربع برای ورزش‎‌های سالنی در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

این سالن از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به لرستان و استانی با اعتباری بیش از ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احداث شده است که در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید .

نام این سالن به نام شهید اسدالله حسنوند مزین شده است که یکی از شهدای شاخص فرهنگی و ورزشکار استان لرستان است.

شایان ذکر است، وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود به خرم آباد با حضور در گلزار شهدای این شهر و با قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدای والامقام، برنامه‌های سفر خود را آغاز کرد.

در این سفر یک روزه، مصطفی بابایی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی؛ حمیدرضا خان محمدی و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، وزیر آموزش و پرورش را همراهی می‌کنند.

دیدار و گفتگو با فرهنگیان، افتتاح سالن ورزشی شهید اسدالله حسنوند، حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش استان و سفر به شهرستان دلفان و افتتاح درمانگاه فرهنگیان نورآباد از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش به لرستان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار