رئیس قوه قضاییه:

بصیرت و هوشیاری مردم توطئه دشمن را خنثی کرد

زنجان (پانا) - رئیس قوه قضاییه گفت دشمن برنامه‌های زیادی برای ایجاد فضای ضد امنیتی در کشور تدارک دیده بود اما با بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بصیرت و هوشیاری مردم توطئه دشمن را خنثی کرد

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در دیدار قضات و کارکنان قضایی استان زنجان اظهار کرد: فراهم کردن بستر برای رشد و آگاهی مردم، برقراری امنیت، تامین معاش و اشتغال مناسب و برقراری عدالت در سطوح مختلف برای جامعه از جمله مهم‌ترین وظایف حکومت در برابر مردم است.

وی اظهار کرد: حکومت باید بستری فراهم کند تا هم زمینه رشد و آگاهی مردم فراهم شود و هم مردم به فضایل انسانی متخلق شوند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: امروز بر اثربخشی از ظلم‌هایی که جریان‌ سلطه در گوشه و کنار دنیا نه تنها علیه ایران بلکه علیه سایر کشورها هم انجام می‌دهد، مردم تحت فشارهای مختلف سیاسی، اقتصادی، امنیتی و روانی هستند.

رئیس قوه قضاییه، تامین امنیت را یکی دیگر از وظایف حکومت برشمرد و اظهار کرد: امروز دشمن با جنگ ترکیبی، اقدامات ظالمانه تحریم و عملیات روانی که همزمان شروع کرده و ادامه هم می‌دهد، برداشت غلطی از ایران کرد و تصورش بر این بود که با اقدامات ایذایی می‌تواند شرایط کاملا ضد امنیتی در کشورمان ایجاد کند و بتواند فشارهای بیشتری وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در این زمینه برنامه‌های زیادی تدارک دیده بود اما با بصیرت و هوشیاری مردم و حکمت‌های خداگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش همه مسئولان، بخش اعظمی از توطئه‌های دشمن خنثی شد.

وی با تاکید بر اینکه این جنگ تمام نشده و دشمن کماکان تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: بنابراین همواره در این جریانات باید هوشیار، فعال و در میدان باشیم البته در کنار این هوشیاری نباید ضعف‌ها و نقص‌های خود را فراموش کنیم.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای تصریح کرد: اگر دشمن و همچنین نواقص خود را فراموش کنیم با مشکل مواجه می‌شویم.

رئیس قوه قضاییه با با بیان اینکه برقراری عدالت در سطوح مختلف جامعه از دیگر وظایف حکومت برای مردم است، گفت: عمده انتظار مردم در برقراری عدالت از قوه قضاییه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار