استاندار آذربایجان‌شرقی:

نام خیرین مدرسه ساز در اذهان همگان حک شده است

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سهم خیرین در توسعه و تعالی کشور یاد و نام آن بزرگواران را در ذهن و قلب همه مردم حک شده عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نام خیرین مدرسه ساز در اذهان همگان حک شده است

عابدین رضوی خرم در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه ساز عنوان کرد: شهر تبریز بعنوان شهر اولین‌ها است که همواره اولین های آن از جنس فرهنگ، تعلیم و تربیت بوده‌اند که در این راستا بیشترین ثروت این شهر وجود خیرین دغدغه‌مند در آن است.

وی افزود: هیچ احدی به بلندای موفقیت نمی‌رسد مگر اینکه در دستگاه آموزش و پرورش درست تربیت شده و وارد جامعه شود بنابراین همین موضوع بیانگر اهمیت این امر است که خیرین با فکر شگرف و ارزشمند خود به پرورش بیشتر آینده‌سازان ایران زمین می پردازند.

خرم ادامه داد: خیرینی که در چرخه توسعه کشور فعالیت دارند نام و یادشان نه تنها در ذهن دانش‌آموزان بلکه در اذهان یکایک افراد جامعه حک شده است که همه مردم از این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنند چرا که مسیر آنان الگوی پیشرفت آیندگان است.

وی افزود: همواره رشد و تعالی جامعه به دست خیرین رقم خورده و مشکلات موجود در این حوزه با مشارکت آنان حل شده است. خیرین ظاهر ماندگار ایثار در اسلام هستند و امیدواریم در کنار دولت و منابعی که از طریق مسئولین دولتی به امر آموزش و پرورش اختصاص می‌یابد و همچنین با همراهی و مشارکت خیرین مدرسه ساز بتوانیم جشن مدارسی که از همه ابعاد کامل‌تر هستند را بگیریم و این اتفاق در شهر اولین ها بیفتد.

دانش‌آموز خبرنگار: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار