آیت‌الله رئیسی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری پنج‌شنبه ‌هفته جاری ۲۴ آذر به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۳۰۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله رئیسی به خراسان جنوبی سفر می‌کند

‌جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی‌ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر دو روزه رئیس‌جمهوری و اعضای هیات دولت، پنجشنبه ۲۴ آذر‌ آغاز شده و تا پایان روز جمعه ۲۵ آذر‌ ادامه خواهد داشت.

‌وی با تأکید بر این که آمادگی کامل برای میزبانی این سفر را داریم، گفت: خراسان جنوبی مقصد نخستین سفر از دور دوم سفرهای رئیس‌جمهوری انتخاب شده که جای تقدیر دارد.

‌قناعت با بیان اینکه هدف از این سفر پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهوری و هیات دولت به استان است، بیان کرد: در جریان این سفر و طی نشستی ویژه مصوبات سفر اول مورد بررسی و واکاوی قرار خواهند گرفت.

به گفته وی؛ بررسی وضعیت تحقق مصوبات و دلایل اجرایی‌ نشدن برخی از آن‌ها به منظور رفع موانع پیش ‌رو از اهداف این نشست است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که مطالبات استان برای این دور سفر احصا‌ شده و به مرکز نیز ارائه گشته است، اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته، در سفر دوم رئیس‌جمهوری به استان مصوباتی خوب و اثرگذار و مکمل مصوبات سفر اول را برای توسعه خراسان جنوبی خواهیم داشت.

قناعت با بیان اینکه در دور دوم سفر رئیس‌جمهوری به استان‌ها نگاه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار است، گفت: سفر به استان‌های محروم از جمله خراسان جنوبی در اولویت برنامه‌های شخص رئیس‌جمهوری و هیات دولت قرار گرفته است.

‌استاندار با اشاره به دیدار مردمی آیت‌الله رئیسی در جریان سفر به خراسان جنوبی، گفت: این دیدار مردمی ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح پنجشنبه ۲۴ آذر‌ در استادیوم آزادی بیرجند خواهد بود؛ این دیدار نشان‌دهنده علاقه و ارادت شخص رئیس‌جمهوری به مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی است.

استاندار بیان کرد: در جریان این سفر، طرح‌های اقتصادی و عمرانی در برخی شهرستان‌ها از جمله قاینات با حضور رئیس‌جمهوری افتتاح خواهد شد.

قناعت با اشاره به سفر سال ۷۸ مقام معظم رهبری به شهرستان نهبندان و تأکید ایشان بر رفع غبار محرومیت از منطقه، گفت: آیت‌الله رئیسی سفری هم به شهرستان مرزی نهبندان خواهند داشت و در جریان این سفر، وضعیت تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری نیز رصد خواهد شد.

وی یادآور شد: دیدار رئیس‌جمهوری با مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه نهبندان نیز از برنامه‌های این سفر بوده؛ آیت الله رئیسی به عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نگاه ویژه و خاصی به مردم خراسان جنوبی دارند و این علاقه‌مندی از طرف مردم این استان نیز کاملاً مشهود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار