مدیرکل امور شاهدو ایثارگران وزارت آموزش و پرورش:

لزوم اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیتی، ترویجی عینی و ملموس برای دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهدو ایثارگران وزارت آموزش و پرورش دراولین جلسه کارگروه « تربیتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی» اظهارکرد ما باید برای دانش‌آموزان برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیتی، ترویجی عینی و ملموس داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۳۳۰۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
لزوم اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیتی، ترویجی عینی و ملموس برای دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، زهرا پناهی‌روا در اولین جلسه کارگروه «تربیتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی» باحضور روسای ادارات شاهد و ایثارگران استان‌های اردبیل، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قم و هرمزگان ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان و مدعوین حاضر در جلسه گفت: روسای ادارات شاهد و ایثارگران استان‌ها، بهترین مشاوران ما در اجرایی‌سازی برنامه‌های اداره‌کل امور شاهد و ایثارگران هستند.

دبیرشورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ما باید برای دانش‌آموزان برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیتی، ترویجی عینی و ملموس داشته باشیم.

پناهی روا در ادامه با اشاره به این که در سراسرکشور 36000 شهیددانش آموز و قریب 5000 شهید معلم داریم اظهارکرد: هدف این است که هرکدام از مدارس شاهد یک یا چند شهید از این شهداء را انتخاب کرده و در راستای مطالعه سرگذشت و سبک زندگی آن‌ها فعالیت‌هایی را تعریف و اجرا کنند تا از این طریق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توسعه و ترویج یابد.

رئیس ستاد بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت وزارت آموزش و پرورش با اشاره شرح وظایف کارگروه تربیتی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: رسیدگی به امور فرایندهای پرورشی، مشاوره‌ای، مدیریت جشنواره‌های پرورشی، ترویجی، ورزشی و هنری و همچنین امور بهداشت جسمی، بهداشت محیطی و بهداشت روانی از وظایف و اهداف مد نظر ما در این کارگروه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار