رئیس آموزش و پرورش منطقه پیربکران:

رسالت سازمان دانش‌آموزی، پرورش دانش‌آموزان برای مقابله با شرایط سخت است

اصفهان (پانا) - رئیس آموزش و پرورش منطقه پیربکران عنوان کرد رسالت سازمان دانش‌آموزی پرورش دانش‌آموزان برای مقابله با شرایط سخت است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
رسالت سازمان دانش‌آموزی، پرورش دانش‌آموزان برای مقابله با شرایط سخت است

در نشست مدیر سازمان دانش آموزی پیربکران با مربیان پرورشی، علی توکلی، رئیس آموزش و پرورش منطقه پیربکران ابتدا به زمینه تشکیل و اهداف سازمان دانش آموزی اشاره کرد و رسالت آموزش و پرورش را پرورش استعدادها دانست.

وی به داستان های قرآنی به عنوان بهترین الگو برای پرورش غیرمستقیم انسان اشاره کرد و گفت: در شرایط سخت کرونا دشمن هویت ملی و وطن‌دوستی دانش آموزان را هدف قرار داده بود و حداقل ۷ سال زمان نیاز است تا مسائل تربیتی در دانش آموزان احیا شود و امروز سازمان دانش آموزی رسالت پرورش دانش آموزان برای مقابله با شرایط سخت را دارد.

توکلی بر تشکیل تیم های دانش آموزی و برگزاری مسابقات از جانب مربیان پرورشی تاکید کرد.

وی با تشکر از مربیان پرورشی گفت: در حوزه تربیتی کار های بر زمین مانده بسیاری داریم و با توجه به سرانه اندک سازمان برای هر دانش آموز این عزیزان با عشق به تربیت و آموزش دانش آموزان می پردازند.

در پایان رییس حوزه ستادی ضمن تشکر از زحمات معاون پرورشی و مسئول سازمان دانش آموزی از زحمات مسئول سابق سازمان دانش آموزی حوزه ستادی با اهداء هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار