تصویب ماده اول اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران

تهارن (پانا) - اعضای شورای شهر تهران ماده اول اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران را به اتفاق آراء به تصویب رساندند.

کد مطلب: ۱۳۳۰۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تصویب ماده اول اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و سیزدهمین جلسه این شورا بررسی اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران (فاوا) را در دستور کار داشتند که در همین راستا تشکری هاشمی، گفت: نکته‌ای که درباره اساسنامه‌ها مطرح شده این است که در حال حاضر چارچوب کلی که قرار بود به صورت مشترک و اساسنامه تیپ باشد را تا الان عمل نکرده‌ایم.

وی افزود: یا باید از این موضوع صرف نظر کنیم و به ازای هر شرکت و سازمان اساسنامه مجزایی نوشته شود و یا اگر تصمیم قبلی را مورد پافشاری قرار دهیم باید اساسنامه تیپ ارائه دهیم و اینطور که اساسنامه‌ها یکی یکی بیایند و بررسی شوند اتفاق نیفتد. باید بندهایی که مشترک است را یکبار برایشان تصمیم بگیریم. همچنین نیازمند انطباق اساسنامه دو سازمان فناوری‌های نوین و سازمان فاوا و شرکت کنترل ترافیک هستیم تا از تداخلات و دوباره کاری‌ها جلوگیری کنیم.

احمد صادقی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز گفت: هر یک از اساسنامه‌ها سه بخش دارد. بخش اول مقدمه و تعاریف است. بخش دوم برای هر کدام از اهداف و ماموریت‌های سازمان و شرکت مورد نظر است که متفاوت است و این بخش باید مورد بررسی قرار گیرد تا سازمان دیگری این وظایف را بر عهده نداشته باشد.

وی ادامه داد: از ماده ۵ به بعد اساسنامه‌ها به جز یک مورد مربوط به سازمان مدیریت بحران که هیات امنایی است، مابقی یکی هستند و نیاز است تنها آنها را مرور کنیم و رای گیری کلی انجام دهیم. به جز سازمان مدیریت بحران مابقی ۱۵ سازمان شهرداری تهران از ماده ۵ به بعد به صورت کلی و یکی هستند و می‌توانیم رای گیری کلی انجام دهیم.

اصغر قائمی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در جریان بررسی اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: کلمه فناوری باید به صورت سرهم نوشته شود و در تمام عبارات اساسنامه این موضوع باید رعایت و اصلاح شود.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران ماده اول اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران را به اتفاق آراء به تصویب رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار