اعلام برنامه‌های توسعه کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی در نمایشگاه ملی هفته پژوهش

تهران (پانا) - برنامه‌‌های میز مشاوره شغلی و توسعه کسب و کار دانشگاه جامع علمی کاربردی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار سال 1401اعلام شد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه‌های توسعه کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی در نمایشگاه ملی هفته پژوهش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علی صدر معاون پژوهش و فناوری دانشگاه درخصوص برنامه های این دانشگاه در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: طی روزهای برگزاری نمایشگاه، میز مشاوره شغلی و توسعه کسب و کار با بهره‌گیری از اساتید مجرب این عرصه به مخاطبان خدمات رایگان مشاوره‌ای ارائه می دهد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: راه‌اندازی و توسعه کسب و کار، تجاری‌سازی و بازاریابی، قراردادهای تجاری، اشتغال و کارآفرینی، برندینگ محصولات، مالکیت فکری و ارزیابی اختراعات، تسهیلات صندوق‌های اشتغال و کارآفرینی، کسب و کارهای دانش‌بنیان و صنایع خلاق از جمله محورهای تعیین شده برای ارائه خدمات مشاوره‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی در این ایام خواهند بود.

وی در ادامه اظهار کرد: بیست و سومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار سال 1401از تاریخ 19 الی 22 آذرماه سال جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود و دانشگاه جامع علمی کاربردی در غرفه7 سالن شماره 5 میز مشاوره اشتغال و توسعه کسب و کار را با همراهی جمعی از اساتید صاحب‌نظر این عرصه در موضوعات تخصصی به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

صدر گفت: راه‌اندازی کلینیک‌های مشاوره اشتغال و توسعه کسب و کار با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سطح 15واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی در دستور کار قرار دارد و برنامه‌ریزی برای ایجاد در17 واحد استانی دیگر نیز در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار