نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با پانا

هدف طرح 313؛ الگوگیری دانش‌آموزان از مفاخر ملی و مذهبی است

اصفهان (پانا) - نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد طرح ۳۱۳ سازمان دانش‌آموزی گفت طرح 313 به معرفی الگوها و شخصیت‌هایی  که در فرهنگ و تمدن اسلامی تاثیرگذاربوده‌اند می‌پردازد و این افراد از جمله الگوهایی هستند که قابل الگوگیری برای زندگی دانش‌آموزان هستند و یک مسیر سعادتمند اخروی و دنیوی را طی کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف طرح 313؛ الگوگیری دانش‌آموزان از مفاخر ملی و مذهبی است

حجت الاسلام والمسلمین حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد طرح ۳۱۳ سازمان دانش آموزی به پانا گفت: «عدد ۳۱۳ یادآور تعداد اصحاب پیامبر در جنگ بدر و تعداد یاران خاص امام زمان است. طرح 313 به معرفی الگوها و شخصیت‌هایی که در فرهنگ و تمدن اسلامی تاثیرگذار بوده‌اند می‌پردازد.»

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «اولین شخص در دوران معاصر امام خمینی بود که دارای ابعاد شخصیتی کم‌نظیر در طول تاریخ هستند. نفر دوم آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب است که ایشان هم در جامعیتی که دارند زبانزد هستند. افرادی مانند علامه طباطبایی، آیت الله بهجت، علامه حسن زاده آملی، آیت الله مصباح یزدی، استاد شهید مطهری و شهید قاسم سلیمانی، شهید حججی، شهید همت و در بین علمایی که در خود اصفهان حضور داشتند و تاثیرگذار بودند، مانند شهید مدرس، مانند آیت الله ناصری، شهید شمس آبادی، شهید اشرفی اصفهانی و سایر بزرگانی که بودند. این افراد از جمله الگوهایی هستند که قابل الگوگیری برای زندگی دانش آموزان هستند و یک مسیر سعادتمند اخروی و دنیوی را طی کرده اند.»

دانش آموز خبرنگار: عسل قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار