نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس به پانا خبر داد:

تاکید کمیسیون اجتماعی مجلس و وزارت آموزش‌وپرورش بر جذب مربیان پرورشی

‌با نسلی مواجه هستیم که با دنیا در ارتباط است، باید معلمان به‌روز باشند و به لحاظ علمی ‌بتوانند به سوالات دانش‌آموزان پاسخ دهند‌/ برگزاری اردوهای دانش‌آموزی ضرورت دارد

تهران (پانا) - نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد در جلسه این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش، اخذ مجوز برای جذب معلمان پرورشی و هم برگزاری اردوها برای بیرون آمدن دانش‌‌آموزان از فضای رخوت دوره کرونا از جمله برنامه‌های کوتاه‌مدتی بوده که مورد تاکید قرار گرفته است.‌

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکید کمیسیون اجتماعی مجلس و وزارت آموزش‌وپرورش بر جذب مربیان پرورشی

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «دو هفته گذشته از وزیر آموزش و پرورش و هم معاونان ایشان دعوت کردیم و در کمیسیون اجتماعی در خدمت آن‌ها بودیم. درباره موضوعات مختلفی بحث شد. نکته اول اینکه ‌دانش‌‌آموزان در دو سه سال تعطیلی حضوری مدارس به‌خاطر کرونا‌ آسیب دیدند، برای جبران این وضعیت ما باید برنامه کوتاه‌مدت داشته باشیم. برای نشاط دانش‌‌آموزان باید اردوها برگزار شود.»

نماینده مردمی گرمی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: «درباره مسائل پرورشی هم بحث شد که باید مربیان پرورشی ‌جذب شوند. قرار شده است در مجوز جذب وزارت آموزش و پرورش، معلمان پرورشی به‌صورت ویژه دیده شوند. بنابراین اخذ مجوز برای جذب معلمان پرورشی و هم برگزاری اردوها جهت بیرون آمدن دانش‌‌آموزان از فضای رخوت دوره کرونا از جمله برنامه‌های کوتاه‌مدتی بود که مد نظر قرار گرفت.»

وی افزود: «‌مهم‌تر از این‌ها، دوره‌ای است که معلمان پرورشی باید آموزش ببینند. ما با نسلی مواجه هستیم که با دنیا در ارتباط است، باید معلمان ما به‌روز باشند و به لحاظ علمی ‌بتوانند به سوالات دانش‌آموزان پاسخ دهند.»

اسماعیلی با بیان اینکه باید ‌کوتاهی‌ها در زمینه پرورشی جبران شود، گفت: «‌ما به پرورش نپرداخته‌ایم و وقتی به این حوزه نپردازیم ‌نمی‌توانیم براساس آرمان امامین انقلاب، دانش‌آموزان را پرورش دهیم.»

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: «دانش‌آموزان ما باید بدانند در کشوری زندگی می‌کنند که روی پای خود ایستاده است، بله قربان‌ گوی هیچ قدرتی نیست، حرفی برای گفتن در منطقه و جهان دارد. درست است در دل خودمان در خانه خودمان هم مشکلاتی داریم، مشکلات درونی را باید خودمان حل کنیم نه اینکه کسی از بیرون بیاید و بخواهد مشکلات ما را حل کند. این مشکلات را هم نمایندگان مردم و هم دولت درک می‌کنند و برنامه‌ریزی در حال انجام است که انشالله بتوانیم با بصیرت این مسیر را طی کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار