طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

محمود حمزه نژاد به عنوان سرپرست آموزش و پرورش بافت منصوب شد

کرمان(پانا) - طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، محمود حمزه نژاد به عنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بافت منصوب شد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
محمود حمزه نژاد به عنوان سرپرست آموزش و پرورش بافت منصوب شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن ابلاغ رضا رضایی به شرح زیر است:

"باسمه تعالی"

جناب آقای محمود حمزه نژاد

با سلام و احترام

نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی در آموزش و پرورش، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بافت» منصوب می شوید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همسویی با برنامه های رئیس جمهور، با جلب مشارکت، همکاری و همفکری فرهنگیان فرهیخته، اعضای شورای آموزش و پرورش، کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش با رعایت اصول«عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاک دستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

توفیق روز افزون جنابعالی را در انجام وظایف و مأموریت های محوله، خدمت بی منّت به مردم شریف، رعایت قانون و مقررات و تحقق عدالت آموزشی از خداوند متعال مسألت دارم.

ضمنا" به استناد تبصره یک ماده ۵۳ قانون محاسبات عمومی کشور، اختیارات و مسئولیت تشخیص، انجام تعهد، تسجیل و صدور حواله و سایر اختیارات قابل تفویض خود در قانون مذکور در حد اعتبارات تخصیص یافته به آن شهرستان با رعایت کامل قوانین و مقررات مربوط به جنابعالی تفویض می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار