صالحی در گفت‌و‌گو با پانا خبر داد:

ایجاد ارتباط دولت با دانش‌آموزان از طریق «سفیر ارتباطات مردمی در حوزه دانش‌آموزی»

مسائل واصله فرهنگیان و دانش‌آموزان برای پیگیری به وزارت‌خانه مربوطه و رئیس‌جمهوری ارسال می‌شود

تهران (پانا) - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری ‌از معرفی اولین سفیر ارتباطات مردمی در حوزه دانش‌آموزی خبر داد و گفت دانش‌آموزانی که می‌توانند ارتباط دولت و مردم را برقرار کنند، می‌توانند صدای سایر دانش‌آموزان برای ایجاد ارتباط باشند.

کد مطلب: ۱۳۲۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد ارتباط دولت با دانش‌آموزان از طریق «سفیر ارتباطات مردمی در حوزه دانش‌آموزی»

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: «از آن‌جایی که ما باید گوش شنوای همه مردم عزیز کشور باشیم؛ به صورت اختصاصی برای دانش‌آموزان، سفیر دانش‌آموزی تعیین کردیم و به‌صورت عمومی اطلاع‌رسانی ‌و اعلام کردیم که دانش‌آموزانی که می‌توانند ارتباط دولت و مردم را برقرار کنند، نمایندگی داشته باشند تا بتوانند صدای سایر دانش‌آموزان برای ایجاد ارتباط باشند.»

وی افزود: «موضوعات بسیاری از تماس‌های مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، آموزش و پرورش، آموزش عالی و موضوعات مربوط به تحصیل دانش‌آموزان است. مشکلاتی که مردم در هر فصل برای ثبت‌نام و هزینه‌ها دارند، به ما واصل می‌شود و ما جمع‌‌بندی و دسته‌بندی می‌کنیم؛ هم برای وزارتخانه‌های مربوطه ارسال ‌و هم خدمت آقای رئیس‌جمهور تقدیم می‌کنیم؛ همچنین برای تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران به صورت ویژه دسته‌بندی موضوعی می‌شود و مطالبات مردم و قشر فرهنگی به صورت مرتب خدمت وزارتخانه مربوطه و مسئولان دست اندر کار تقدیم می‌کنیم.»

وی خاطرنشان کرد: «در سراسر کشور سامانه‌ای به‌عنوان سامانه ۱۱۱ برای گرفتن درخواست‌های مردمی وجود دارد، همچنین تمامی استانداری‌ها و وزارتخانه‌ها، درخواست‌های مردمی را پیگیری می‌‌کنند. مردم اگر از نحوه عملکرد سامانه ۱۱۱ یا عملکرد مراکز ارتباط مردمی وزارتخانه‌‌ها و دستگاه‌های عمومی و اجرایی، اعتراض یا شکایتی ‌داشته باشند، می‌توانند در سامانه ۶۱۳۳ که برای پیگیری شکایات و گزارشات نظارتی است، ثبت کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار