برگزاری جلسات مجمع در پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش اهمیت بالایی دارد

اردل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اردل عنوان کرد برگزاری جلسات مجمع در پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش اهمیت بالایی دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسات مجمع در پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش اهمیت بالایی دارد

این جلسه با حضور صادق ظفری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اردل ، محمد صیدی مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان، مهتاب دهیری عضو هیئت رئیسه مجمع اعضا و مربیان دختر ، احمدرضا حسین‌پور عضو هیئت رئیسه مجمع اعضا و مربیان پسر و نوشاد محمودیان سرگروه گروه آموزشی فعالیت های پرورشی و دیگر اعضای مجمع دختران و پسران شهرستان برگزار شد.

صادق ظفری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اردل در رابطه با اهمیت برگزاری جلسات گفت: برگزاری جلسات مجمع می‌تواند در پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش نقش مهمی ایفا کند و همچنین ارتباط بین اعضای مجمع با آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است.

تمامی اعضا و مربیان پسر و دختر، فعالیت های خود را در مدت زمان فعالیتشان تشریح کردند و نیز نظرات خود را در جهت پیشبرد اهداف مجمع بیان کردند، در این راستا نماینده خبرنگاران دختر، پیشنهاداتی را در جهت پرورش دانش‌آموز خبرنگاران بیشتر ارائه داد و با موافقت دیگر اعضا این نظرات را به مرحله تصویب رساندند و برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری برای دانش‌آموزان‌ شهرستان تصویب شد.

مهتاب دهیری، مربی مجمع دختران شهرستان در راستای هدایت اعضا و فعالیت بیشتر مجمع پیشنهادات خود را ارائه داد و همچنین خواستار هماهنگی و فعالیت بیشتر اعضا بود.

در ادامه جلسه محمد صیدی، مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان اردل توضیحاتی را در تشریح طرح ۳۱۳ و در ارتباط با وظایف هر یک از اعضای مجمع در راستای انتقال بهتر و روشن تر موضوع به سایر دانش آموزان ارائه داد.

دانش آموز خبرنگار : حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار