مراسم معارفه معاون جدید دیوان عدالت اداری برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم معارفه معاون جدید کار و تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری با حضور رئیس دیوان، قضات و معاونین دیوان در جلسه هیات عمومی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم معارفه معاون جدید دیوان عدالت اداری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) به آیه شریفه ۴۱ سوره حج اشاره کرد و گفت: اگر قدرت و امکانات، در دست افراد صالح باشد، بهره‌بردارى صحیح مى‌کنند و اگر در اختیار نااهلان قرار گیرد سوء استفاده مى‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با اشاره به اینکه خدمتی می تواند ماندگار باشد که همراه با اخلاص باشد، افزود: خدای متعال همیشه روی کارهایی که از روی ایمان و اخلاص است، تاثیرات بزرگی قرار می دهد و به آن برکت خواهد داد و اگر عملی از روی حسابگری مادی باشد متزلزل خواهد بود.

رئیس دیوان عدالت اداری در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات آقای موسوی و آرزوی توفیق برای آقای زینلی نژاد، به لزوم خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: ما باید پایبند به وحدتی باشیم که مورد تاکید بنیانگذار انقلاب بود و همانطور که امام و شهید بهشتی و بزرگان ما تاکید داشتند، شیفته خدمت باشیم نه تشنه قدرت.

در پایان و به موجب حکمی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه و ریاست محترم دیوان عدالت اداری حسن زینلی نژاد به عنوان معاون قضایی در امور کار و تامین اجتماعی، منصوب شدند.

همچنین از زحمات سید کاظم موسوی به عنوان معاون سابق کار و تامین اجتماعی تشکر و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار