افتتاح اولین بیمارستان ویژه بانوان در سطح نیرو‌های مسلح

تهران (پانا) - فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به افتتاح بیمارستان ویژه بانوان از سوی نیروی زمینی ارتش، گفت‌ این مجموعه برابر منویات فرمانده معظم کل قوا و به‌منظور تکریم مقام زن افتتاح شده است.

کد مطلب: ۱۳۲۷۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین بیمارستان ویژه بانوان در سطح نیرو‌های مسلح

‌به گزارش روابط عمومی ارتش‌، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاح بیمارستان ویژه بانوان (هاجر) اظهار داشت: این مجموعه، نخستین بیمارستان ویژه بانوان در سطح نیرو‌های مسلح است که به بانوان کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

امیر حیدری افزود: این مجموعه برابر منویات فرمانده معظم کل قوا و به‌منظور تکریم و احترام به شأن و مقام زن افتتاح شده است و تمام فرآیند درمان در آن تحت نظر کادر پزشکی و درمان بانو انجام می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه با اشاره به نقش این نیرو در مقابله با ویروس کرونا گفت: نزاجا با بکارگیری ۱۲ هزار نفر از کادر درمانی خود، در عرصه مقابله با ویروس کرونا هنرنمایی کرد.

وی در ادامه به تجهیز نقاهتگاه دو هزار و ۵۰۰ تختوابه نیروی زمینی ارتش در کمتر از یک هفته اشاره و عنوان کرد: نیروی زمینی با احداث بیمارستان‌های صحرایی به‌صورت سیار نیز در مناطق دارای وضعیت قرمز و خطرناک، حضوری مجاهدانه و اثرگذار داشت.

امیر حیدری تلاش‌های کادر درمان نزاجا را در ایام اوج بیماری کرونا ستودنی و قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: ما با پای کار آوردن نیرو‌های جان‌برکف توانستیم هشت بیمارستان را به‌صورت جهادی در مناطق کم‌برخوردار ایجاد کنیم که این اقدام در نوع خود بی‌نظیر است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار