ابراهیم رئیسی:

حضور نیروی دریایی در اقیانوس‌ها و آبراه‌های بین‌المللی بسیار اطمینان‌بخش است‌

تهران (پانا)‌ - آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه حضور نیروی دریایی در اقیانوس‌ها و آبراه‌های بین‌المللی بسیار اطمینان‌بخش است، گفت‌ باید به نیروی دریایی ارتش افتخار کرد که جلوه‌هایی از اقتدار، ابتکار، نوآوری و خلاقیت را به همراه دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور نیروی دریایی در اقیانوس‌ها و آبراه‌های بین‌المللی بسیار اطمینان‌بخش است‌

‌به گزارش روابط عمومی ارتش، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری صبح امروز 6 آذرم‌ در حاشیه رژه یگان‍های نیروی دریایی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت این نیرو ضمن ارائه ارزیابی خود از این بازدید گفت: روز نیروی دریایی ارتش یاد‌آور شهامت، شجاعت، دلاوری و اقتدار نیروی دریایی ماست. به همین دلیل همواره باید این روز را به‌عنوان روز نمادین برای توجه به نیروهای دریایی ارتش گرامی داشت.

رئیس‌جمهوری افزود: باید به نیروی دریایی ارتش افتخار کرد که جلوه‌هایی از اقتدار، ابتکار، نوآوری و خلاقیت را به همراه خود دارد.

وی با اشاره به گام‌های بلند نیروی دریایی ارتش پس از دوران دفاع مقدس گفت: حضور نیروی دریایی نه فقط برای امنیت مرزها بلکه برای حضور در اقیانوس‌ها و حمایت از فعالیت‌‌های اقتصادی و تجاری در آبراه‌های بین‌المللی بسیار اطمینان بخش است.

رئیسی با بیان اینکه گسترش فعالیت‌های اقتصادی و توسعه تجاری با حضور نیروهای دریایی ارتش امکان‌پذیر است تصریح کرد: با وجود تهدیداتی که امروز در آب‍‌های بین‌المللی و بخش‍‌های مختلف اقیانوس‍‌ها وجود دارد، حضور نیروی دریایی برای فعالان اقتصادی اطمینان‌بخش است.

وی گفت: از دوستان‌مان در نیروی دریایی ارتش بابت برقراری امنیت کشتی رانی در منطقه، دفاع و امنیت کشور، صیانت از سکوها و همه منافع جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان تشکرمی‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار