مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

دانش‌آموزان مصداق بارز گنج پنهان ‌هستند

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در آیین تجلیل از نخبگان مدارس استعدادهای درخشان گفت دانش‌آموزان استان سیستان و بلوچستان گنج‌های پنهان این استان هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مصداق بارز گنج پنهان ‌هستند

آیین تجلیل از ۶۱ دانش‌آموز نخبه مدارس استعدادهای درخشان استان سیستان و بلوچستان که در رقابت‌های مبتنی بر ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه‌های کشوری شدند، با حضور فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس خانه معلم زاهدان برگزار شد.

حسنعلی میرعبدی در این آیین ضمن عرض تبریک و قدردانی از این دانش‌آموزان و خانواده آنان اظهار کرد: شما سفیران استان سیستان و بلوچستان در رقابت‌های کشوری بودید که با افتخارآفرینی در ساحت‌های مختلف تربیتی استعداد و توانایی دانش‌آموزان این استان را به نمایش گذاشتید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کسب افتخارات و رتبه‌های کشوری در رقابت‌های مختلف توسط دانش‌آموزان این استان را مصداق بارز گنج پنهان عنوان کرد و گفت: این دانش‌آموزان همان گنج پنهانی هستند که مقام معظم رهبری در توصیف استان سیستان و بلوچستان عنوان کردند.

وی خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت‌ها در سال تحصیلی گذشته در حالی صورت گرفت که دانش‌آموزان با شرایط کرونایی و مدت طولانی آموزش مجازی روبه‌رو بودند اما باز هم توانستند در عرصه‌های مختلف علمی، تربیتی، فناورانه، مهارت‌محور و ورزشی موفقیت‌های چشمگیری کسب کنند.

میرعبدی ادامه داد: براساس فرمایش مقام معظم رهبری پرورش استعدادهای درخشان و برجسته از مسائل بسیار اساسی و مهم است که باید به‌درستی شناسایی و پرورش داده شوند.

وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان سرشار از این استعدادهاست که در صورت توجه و سرمایه گذاری بیشتر از این‌ها شاهد افتخارآفرینی آنان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار