وزیر آموزش و پرورش:

مدارس خیرساز از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش تکمیل می‌شوند

بوشهر (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت سهم دولت در مدرسه‌های‌ خیرساز از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش پرداخت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۶۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس خیرساز از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش تکمیل می‌شوند

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در نشست با خیرین مدرسه ساز استان بوشهر اظهار کرد: در راستای گسترش تعلیم و تربیت و توسعه پایدار و پیشرفت جامعه از همه توانمندی‌ها بهره گرفته می‌شود. کمک خیرین برای ساخت مدرسه همواره در فرهنگ مردم ایران وجود داشته و این فرهنگ با انقلاب اسلامی پررنگ شده است.

نوری افزود: مجموعه آموزش و پرورش باید با نهاد خانواده، حاکمیت، رسانه، خیرین و موسسه‌هایی که با آنها در ارتباط است تعامل داشته باشد. نظام آموزش و پرورش جز با کمک مردم اداره نمی‌شود اما نیاز است این وزارتخانه از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده کند، بطوریکه تلاش می‌شود مدرسه‌های خیرسازی که ساخته و تحویل شده اما تجهیزات ندارند، از محل فروش املاک مازاد آمورش و پرورش تامین اعتبار و تجهیز شوند، بطوریکه مدرسه‌های خیرساز بدین ترتیب تکمیل شوند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: اگر خیرین از سوی آموزش و پرورش پذیرفته نشوند، دیگر اقبالی برای ساخت مدارس خیرساز وجود نخواهد داشت.

نوری تاکید کرد: باید خیرین را بشناسیم و برای برطرف کردن مشکلات آنها تلاش کنیم. این مصوبه آموزش و پرورش است که عنوان مدرسه به نام خیرین باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار