برنامه تلویزیونی ساعت صفر به ایستگاه پایانی خود رسید

تهران (پانا) - شبکه امید در راستای امیدبخشی و امیدآفرینی میان نوجوانان و دانش‌آموزان، برنامه «ساعت صفر» را روی آنتن برده است. برنامه تلویزیونی «ساعت صفر» که از 28 مردادماه، پنجشنبه‌ها ساعت 12 شب روی آنتن این شبکه رفته است امشب 3 آذرماه، به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه تلویزیونی ساعت صفر به ایستگاه پایانی خود رسید

«ساعت صفر» با انعکاس رسانه‌ای مسائل مهم نوجوانان در زندگی روزمره مانند ارتباط با والدین، کنکور، دیده شدن، پول درآوردن، تفریح، استرس و... پای صحبت آن‌ها در این مدت نشست و دغدغه‌هایشان را روی قاب تلویزیون به تصویر کشید.
طبق روال هفته های گذشته قسمت ۱۳ (آخر) این برنامه به این صورت خواهد بود که یک تسهیل‌گر در قالب مجری این برنامه ایفای نقش می‌کند و در هر برنامه میزبان 4 نوجوان با شرایط خاص مرتبط با موضوع و 8 نوجوان در جایگاه هیات منصفه است که درباره روند برنامه و اظهارات شرکت‌کنندگان نظر داده و با آن‌ها موافقت یا مخالفت می‌کنند.
همچنین موضوع هر بخش از برنامه، با یک بازی توسط تسهیل‌گر آغاز شده و چهار نفر اصلی به چالش کشیده می‌شوند.
صحنه قسمت آخر برنامه ساعت صفر که با اجرای علیرضا خلیلی اداره می‌شود قرار است به نوجوانان بیاموزد که مسائل و نگرانی‌های خود را پیش از مطالبه از خانواده، جامعه و مسئولان، در وهله اول با اصلاح عملکرد و تفکرات خود حل کنند.
هدف از این برنامه آگاهی‌بخشیدن به نوجوانان نسبت به توانمندی‌هایشان اعلام شده و قرار است زاویه دیدی متفاوت نسبت به مسائل را به آن‌ها آموزش بدهد.
قسمت پایانی این برنامه امشب ساعت 12 شب به مدت یک ساعت با موضوع دین از شبکه امید پخش خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار