در دیدار با دانش‌آموزان نخبه شهرستان جعفرآباد قم عنوان شد

بازدید 10 هزار نفر از پویش «ایران من»

قم (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم گفت تاکنون حدود 10 هزار نفر از پویش ایران من که برای جمع‌آوری آثار هنری دانش‌آموزان راه‌اندازی شده، بازدید کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۲۶۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید 10 هزار نفر از پویش «ایران من»

جلسه رئیس سازمان دانش آموزی استان قم با دانش آموزان دختر عضو مجلس و مجمع دانش آموزی،دانش آموزان نخبه و خبرنگاران خبرگزاری پانا شهرستان جعفرآباد قم در سالن جلسات شهید دانش‌آموز «علی صفری» اداره آموزش و پرورش جعفرآباد برگزار شد.

جلسه فوق با اجرای گروه پیشتازان حاملان قرآن کریم و گروه پرچم جمهوری اسلامی توسط مدرسه دخترانه حضرت معصومه(س) شروع شد.

در ادامه، سید علیرضا دادمرزی، مدیر سازمان دانش آموزی استان قم طی، سخنانی اظهار کرد: «دانش آموزان ایده هایی را برای هر مناسبتی داشته باشند، آن ایده را به ما بدهند ما از آن طرح یا ایده حمایت می‌کنیم.»

وی افزود: «من پنجشنبه هفته قبل با یکی از دانش آموزان هم سن شما پویش «ایران من» را راه‌اندازی کردم که هر یک از دانش آموزان بااستعداد خود به پای کار آمدند، کلیپ، متن، مصاحبه و...را برای پویش «ایران من» ارسال کردند و ما با اسم خود دانش آموزان آن اثر را به گروه ها و کانال های سازمان ارسال کردیم.»

دادمرزی ادامه داد: «دانش آموزان حتما در کانال های سازمان دانش آموزی در پیام رسان های شاد و ایتا عضو شوند و آثار دانش آموزان دیگر را ببیند.»

وی گفت: «مهلت ارسال آثار به پایان رسیده اما حتما آثار هم سن و سال های خودتان را نگاه کنید و ایده بگیرید. ما نزدیک 200 اثر از دانش آموزان دریافت کردیم.»

دادمرزی اظهار کرد: «از آثاری که ارسال کنید نه تنها استان آن را می بیند، بلکه کل کشور آن آثار خوب را نیز مرور می کند. حدود 10 هزار نفر از پویش «ایران من» بازدید کردند.»

وی ضمن تقدیر از فعالیت خبرنگار پانا در شهرستان جعفرآباد، به اهمیت کار تشکیلاتی در سازمان دانش آموزی اشاره و ابراز کرد: «دانش آموزان باید به صورت یک گروه یا یک تیم کار کنند، تشکیلاتی کار کردن هر کاری را سریع تر جلو می برد. برای مثال یک گروه پیشتاز حاملان قرآن، یک گروه رسانه‌ای، یک گروه خبرنگاری و... با این گروهی بودن، می توان هر کاری را سریع تر و بهتر انجام داد.»

مدیر سازمان دانش آموزی قم عنوان کرد: «اعضای مجلس دانش‌آموزی باید برای هر مناسبتی یک طرح و یک مراسم را داشته باشند، مثلا در سالروز ولادت حضرت زینب (س) اعضای مجلس دانش‌آموزی دختران شهرستان یک ایده و یک مراسم را باید اجرا کنند.»

دادمرزی خاطرنشان کرد: در استان نیز همایشی به مناسبت روز پرستار و ولایت حضرت زینب(س) با حضور هزار نفر از دختران استان قم در ورزشگاه شهید حیدریان برگزار خواهد شد.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «الان عرصه فعالیت شما دانش آموزان است که باید تیمی و گروهی کار کنید. این تشکیلاتی و گروهی کار کردن برای رشد شما در زندگی ثمره ای می شود. در واقع این کار، باعث بزرگ شدن خود شماست.»

در جلسه فوق «بهمن آزاد» رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جعفرآباد قم و «احمد لطیف» معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره به همراه دانش آموزان دختر عضو مجلس و مجمع دانش آموزی، دانش آموزان نخبه و دانش آموز خبرنگاران پانای شهرستان جعفرآباد قم حضور داشتند.

دانش آموز خبرنگار :نرگس فارسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار