جهاد تبیین سدی در برابر هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن است

ارومیه(پانا)-مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان غربی گفت جهاد تبیین سدی در برابر هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن در فضای واقعی و مجازی است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین سدی در برابر هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای دشمن است

مسئول بسیج فرهنگیان آذربایجان‌غربی در وبینار استانی روسای آموزش و پرورش مناطق ۲۴ گانه استان که با حضور مدیر کل اموزش و پرورش ،مسوول بسیج دانش آموزی استان و معاونان اداره کل برگزار شد با دعوت فرهنگیان به هوشیاری و بصیرت بیش از گذشته نسبت به توطئه های دشمنان اظهار کرد: دشمنان همواره قشر نوجوان و جوان را هدف حملات و هجمه های فرهنگی خود قرار می دهند و این موضوع بیانگر اهمیت جهاد تبیین در مدارس کشور است.

سرهنگ پاسدار شهاب احمدی ادامه داد: «جهاد تبیین» یک فریضه است و هر کسی که می‌تواند باید در این خصوص اقدام کند.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان و آرامش خاطر دانش آموزان در اولویت آموزش و پرورش استان می باشد، ادامه داد: مدیر و معلمی که بتواند در جبهه تعلیم و تربیت دانش آموزان را با مسجد و معارف آشنا کند و در دامان امن انقلاب حفظ نماید مسئولیت خطیر خود را به نحو احسن ایفا کرده است.

مسئول بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: رشادت های رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب در مدارس باید برای دانش آموزان تبیین شود و این بخشی از جهاد تبیین به شمار می رود که برعهده فرهنگیان است.

سرهنگ پاسدار محمد خلیل نژاد افزود: جلسات انجمن اولیا و مربیان، نشست های بصیرت افزایی و پرسش و پاسخ دانش آموزی فرصتی است تا نسبت به انجام فریضه تبیین ارزشهای انقلاب اقدامات اساسی صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار