مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

باید در سه ساحت دانش‌آموز، خانواده و معلم برنامه داشته باشیم 

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت ارتباط خوبی با مقر کتاب برقرار شده و باید این ارتباط بیشتر و در نواحی و مناطق نیز شکل بگیرد؛ در کنار این ارتباط باید در سه ساحت اصلی دانش‌آموز، خانواده و معلم نیز برنامه داشت و برای هر ساحت به شیوه‌ای مطلوب عمل کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
باید در سه ساحت دانش‌آموز، خانواده و معلم برنامه داشته باشیم 

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جلسه هم‌اندیشی مقر کتاب، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران نواحی ۶ گانه آموزش و پرورش اصفهان و مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان برگزار شد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن عرض خوش آمد به مهمانان و ارزیابی مطلوب این نشست اظهار کرد: کودکان و نوجوانان امروزی، دانش‌آموزانی هستند که تربیت و جامعه‌پذیری آن‌ها دیجیتالی شده است و نقش خانواده و مدرسه در این زمینه کمرنگ شده و جامعه‌پذیری آنها از طریق فضای مجازی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: این اتفاق برای دانش‌آموزان مثل کسانی است که در بمب باران شدید مجروح شده‌اند، با کسی که در بمباران مجروح شده باید محبت‌آمیز برخورد کرد، بنابراین راه برخورد با دانش‌آموزانی که زیر بمباران دیجیتالی دشمن قرار گرفته‌اند که مراتب شدیدتر از بمب باران‌های مرسوم است، باید محبت‌آمیز باشد.

ابراهیمی با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در رابطه‌ با نسل دهه هشتادی‌ها و تمدن‌سازی این نسل، گفت: برای رفع این مشکل باید همه ارکان کشور با هم همکاری کنند، آموزش و پرورش یا آموزش عالی به‌تنهایی نمی‌توانند این مشکل راه برطرف کنند و باید همه ارکان نظام دست‌به‌دست هم بدهیم تا این نسل را به مسیر اصلی خود بازگردانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تأکید کرد: ارتباط خوبی با مقر کتاب برقرار شده و باید این ارتباط بیشتر و در نواحی و مناطق نیز شکل بگیرد؛ در کنار این ارتباط باید در سه ساحت اصلی دانش‌آموز، خانواده و معلم نیز برنامه داشته باشیم و برای هر ساحت به شیوه‌ای مطلوب عمل کنیم.

گفتنی است در این جلسه مهمانانی از مقر کشوری کتاب به همراه فعالان حوزه فرهنگی شهر اصفهان نیز حضور داشتند و در رابطه‌ با ارتباط نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با مقر کتاب و برگزاری برنامه‌های ویژه در این زمینه بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار