برگزاری همایش «گذر از تنش آبی پاییز با رویکرد مصرف بهینه آب» در رودهن

رودهن(پانا) - مدیر شرکت آبفا رودهن، اجرای طرح « گذر از تنش کم‌آبی » در مدارس را، فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب از کانون مدرسه، برای نسل‌های بعدی جامعه، اعلام کرد که به صورت جدی در مدارس رودهن اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۵۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش «گذر از تنش آبی پاییز با رویکرد مصرف بهینه آب» در رودهن

در راستای فرهنگ سازی حفاظت و بهره‌برداری بهینه از منابع آب، همایشی با عنوان «گذر از تنش آبی پاییز با رویکرد مصرف بهینه آب» با همکاری و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران برای دانش‌آموزان مدرسه مهر آفرین مهرآباد رودهن برگزار شد.

رحمت‌اله محمدی مدیر عامل شرکت آبفا رودهن در این همایش اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح که در دیگر مدارس شهرهای تحت پوشش نیز به اجرا در خواهد آمد، ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و چگونگی راه‌های صرفه‌جویی برای مقابله با کم‌آبی و گذر از تنش آبی پاییز است.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن دعوت از اساتید دانشگاه برای حضور در مدارس و سخنرانی پیرامون وضعیت منابع آبی موجود ، راهکارهای مدیریت مصرف بهینه آب نیز به دانش‌آموزان ،معلمان و اولیای آنها آموزش داده می‌شود.

لازم به توضیح است، علی اصغر باقری رییس دانشکده کشاورزی و استاد دانشگاه آزاد واحد رودهن در این برنامه در خصوص نحوه استفاده صحیح از منابع آب و راه‌های نوین صرفه‌جویی در آن توضیحاتی برای دانش آموزان ارائه داد.

وی با اشاره به اثرات مخرب هدر دادن آب اذعان کرد: با توجه به کمبود منابع آب شیرین در دنیا،توجه به امر صرفه‌جویی و استفاده بهینه از این منابع را باید در سرلوحه برنامه‌های روزمره زندگی خود قرار دهیم.

در پایان این برنامه بروشورها و پوسترهای آموزشی از سوی شرکت آبفا در بین دانش‌آموزان پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار